Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Henzz schreef:Mooie foto's Trisca. Waar dans je, als ik vragen mag (ff offtopic) en hoe ver al?
trisca schreef:Ik heb mijn colloquium donderdag. Morgen proefpraatje en woensdag eventueel wat bijschaven. Dan moet het donderdag gebeuren...
ladyjoy schreef:Citaat:Darmklachten
Veel duursporters, vooral langeafstandslopers, hebben last van hun darmen tijdens het sportevenement. Klachten kunnen zijn aandrang tot ontlasting, bloedige diarree, opgeblazen gevoel, maag- en darmkrampen, misselijkheid, boeren en overgeven. Waar deze klachten vandaan komen, is niet precies bekend. Omdat hardlopers meer last hebben dan fietsers kan de schokkende beweging van de maag de klachten veroorzaken. Aangenomen wordt dat voldoende drinken veel problemen tijdens het sporten kan voorkomen.
Dit las ik net op het voedingscentrum. Myra, Syl en anderen die er ook last van hebben?
Nienke_ schreef:WAT ONTZETTEND GOED ASTRID!![]()
IK LAAT DE FOTO'S OOK FF AAN MATTHIJS ZIEN.
VIND HET ECHT GEWELDIG VAN JE.
NU BEN JE MIJN VOORBEELD GEWORDEN HOOR![]()
![]()
ladyjoy schreef:Wij hebben geen bos
Henzz schreef:Hoe werkt dat valtaf.nl? Moet je je even aanmelden en dan kun je bijhouden hoeveel calorieen je per dag gebruikt?
Sylhouet schreef:Henzzz, ziet er ook goed uit op de laatste foto's!
maartje_h schreef:is iedereen in dit topic zo slank als de meiden die ik net op de foto's zag?
ladyjoy schreef:maartje_h schreef:is iedereen in dit topic zo slank als de meiden die ik net op de foto's zag?
Heb je mijn foto's niet gezienDie heupen/taille.. geen idee hoe die een beetje smaller worden
Hoe oud ben jij eigenlijk? En je lengte en gewicht? Wrs overheen gelezen