Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Eelmo schreef:Nu we het toch over insect vriendelijke kruiden hebben: wat is lekker om mee te koken, wordt niet al te groot en heeft insectvriendelijke bloemen? Ik heb nog ruimte over in mijn plantenbak
LilChar schreef:Laatst vroeg ik welke vegan multivitamines ik kon gebruiken, ik ben maar gewoon even naar de Tuinen (holland en barret) gelopen. Deze was 12 euro, maar de 2e was maar 1 euro dus zo was het best goedkoop! Ik ben benieuwd of het ook echt iets merkbaars voor mij toevoegt.
[ [url=m/xupR0i.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ladyingreen schreef:Eelmo schreef:Nu we het toch over insect vriendelijke kruiden hebben: wat is lekker om mee te koken, wordt niet al te groot en heeft insectvriendelijke bloemen? Ik heb nog ruimte over in mijn plantenbak
Oregano! Groeit heel makkelijk (leest: zaait zich uit, maar op een balkon maakt dat niet uit). En is lekker (op pizza/pasta) en insecten zijn dol op de bloemen.
Stug plantje, ieder jaar dood gegaan aan luis (en opnieuw opgekomen). Dit jaar is hij eindelijk een keer gezond! Hoewel het grappig is om te zien hoe je van luizen lieveheersbeestjes krijgt en uiteindelijk mieren.... Heb ik liever bijtjes 
quera schreef:En aardbeien? Woekeren wel maar op een balkon is dat niet erg
Ik heb hem al 2x hoger moeten hangen. 
xSwanHeart schreef:Oh, wat goed om te horen dat er meer insecten zitten!Is het dus zeker de moeite waard!
Om weer even on topic te gaan: Hoe was het eten?
Niemand is hummus verslaafd, nee hoor
Dus ja
Aardbei zou ik heel graag willen, maar ben bang dat dat te groot wordt.
Ken ook niemand die dat met mij eens is.