Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mijny schreef:Ik ben weer terug na een week niet op mijn eten gelet te hebben. Ik begon echt te denken alsof ik een eetprobleem had en dat vond ik maar eng, dus heb ik me even laten gaan. Ik lijkt niet eens wat te zijn aangekomen dus een keertje teveel eten is echt geen ramp en ik zit nu ook veel lekkerder in mijn vel.
Planning voor vandaag:
O: Eat Natural amandel en abrikoos muesli met magere yoghurt
T:ijs van banaan met pindakaas met stukjes pinda (hoop dat mijn blender nu wel weer werkt, anders moet ik hem maar weer terug sturenappel met pindakaas (blender is echt kapot, vandaag maar terugsturen voor reparatie))
L: twee sneetjes volkorenbrood met hummus, avocado, paprikapoeder en peper
T: optimel magere kwark abrikoos-vanille en eenappelbanaan
A: volkoren pasta met champignon roerbakmix, mager rundergehakt en truffel-room saus
T: Griekse yoghurt aardbei-framboos en een opkikker pikante kip met een eetlepel gedroogde uitjes
D: kopje espresso macchiato, espresso caramel, water, thee en spa bruisend grapefruit
B: uurtje hardlopen (10km)
Ayla schreef:+ een sundae caramel, een paar stukjes augurk + een bakje chipsO: ongeveer 40gr havermout met ongezoete sojamelk + een eetlepel speculoos
T: 1 banaan + 1 appel
L: 2 boterhammen met kaas en aromat, twee (dubbel) met een plakje cervelaat en dun laagje roomkaas + een stukje komkommer
T: 2 cakejes
A: een paar gekookte aardappelen, jus, komkommer in het zuur, kaasvleesje + broccoli met champignonsaus.
B: vanochtend gewerkt van 7 tot 11 (gedeeltelijk zitten/lopen) en daarna op stal geweest van 1 tot 4 en ongeveer 1,5/2 uur gemend.