Zo, ben ik ook weer 
In elk topic beloof ik beterschap maar in werkelijkheid komt het er op neer dat ik alleen maar lees. Nu schop ik mezelf onder mijn kont en probeer hier wat meer mijn motivatie vandaan te halen. Niet om af te vallen, dat gaat het eerste jaar niet lukken want...
Ik ben zwanger!!!

Maar wel om mijn vreetbuien onder controle te houden en ik denk dat ik dan toch wel weer veel aan jullie zal hebben
De laatste paar weken kan ik hele dagen wel doorgaan met me volstoppen. Ik weet natuurlijk dat aankomen nu onmogelijk te vermijden is, maar wil dit toch zoveel mogelijk beperken voor zover mogelijk. Want immers... Wat er aan komt, moet er ook weer af.
Ik sla nu elke week kilo's fruit in om mijn vreetbuien een gezonde draai te geven en de kilo's binnen de perken te houden.
Strak in badpak wordt het dus voor mij voorlopig niet en is ook niet mijn doel, maar ik klets graag weer met jullie mee als dat mag 
Voor de 'nieuwelingen' zal ik me even netjes voorstellen 
Ik ben Marchje, 24 jaar en al 3 jaar 'lid' van dit topic alleen het laatste jaar komt het er allemaal even niet van. Woon in Friesland, samen met mijn vriend, zijn dochter van 9, 2 border collies, 2 katten, 4 kippen en 2 hanen. Mijn beweging en sporten bestaan voornamelijk (lees: alleen maar) uit mijn honden (agility, wandelen, schapendrijven) momenteel (okee, en het huishouden haha). En nu dus bijna 19 weken zwanger van mijn eerste kindje! 
Mijn gewicht voor de zwangerschap was 73 kilo. Nu is dat inmiddels rond de 77 kilo en ik wil dat zoveel mogelijk binnen de perken houden. Mijn 'doelen' zijn eigenlijk om te voorkomen dat ik aankom van extra eten en niet teveel boven de 85 kilo uit te komen! (met een zwangerschap komt een vrouw gemiddeld 12 kilo aan heb ik gelezen. Dat vond ik een mooie richtlijn om aan te houden)
Laatst bijgewerkt door March op 11-09-09 10:15, in het totaal 2 keer bewerkt