[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SuSem

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 13:19

Hallo :wave:

Ik heb 2,5 week vakantie :D
Had vanochtend nog een presentatie, en die ging redelijk goed :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 13:39

Ph wat heerlijk Sanne, ben echt jaloers. Mijn bureau ziet er namelijk uit alsof er een bom ontploft is en ik typ dit met de hoorn aan mijn oor :+

Ik heb me opgegeven voor de 4mijl van Groningen *\o/* Zo goed van mezelf :D

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 13:41

Ik heb eigenlijk alleen maar merkkleding, en je merkt echt het verschil. Is kwalitatief vaak veel beter en ik vind het eigenlijk altijd mooier. Ligt natuurlijk wel aan wat je koopt. ;)

Ik heb net heerlijk geluncht :9

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 13:43

dat heb ik ook hoor sok, merkkleding :) heb net de vakantie ook goed ingeluid, ff lekker geshopt :D

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 13:46

Ik ga werken, fijne dag allemaal :wave:

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 13:47

Haha, heerlijk Sanne! Ik heb de afgelopen dagen ook steeds m'n nieuwe spul aangehad, dat voelt goed. :D

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 13:50

jaa.. ben net bij de open32 geweest, echt mijn winkel :+:
Laatst bijgewerkt door SuSem op 17-04-09 13:51, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 13:50

Waar we nog steeds fotos van moeten zien :P

Ik heb denk ik dezelfde smaak al sokje

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:00

Haha, ja, moet echt foto's maken.. Maar ik ben zo slecht daarin, dat vergeet ik gewoon! :o

Ik weet niet of wij dezelfde smaak hebben Katia, maar denk wel dat wij elkaars stijl kunnen waarderen. :j Jij bent net zo hysterisch als ik wanneer het op mooie kleding aankomt. :Y)

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:05

:wave:

Zo, alles weer bijgelezen, jullie gaan echt zo hard. Als ik een morgentje niet lees dan moet ik eerst weer half uur gaan bij lezen ofzo hahaha.

Ik heb ook altijd merkkleding, nouja bijna altijd. Het is idd vaak mooier, sluit beter aan je lichaam aan, en blijft meestal langer mooi. Maar ik koop ook wel goed koop jurkje met legging eronder hoor. :)

Ik heb ook 2,5 week vakantie!
Eergister dus mondeling tentamen gehad die ik neit had gehaald.
Gister schriftelijk tentamen ging mwoah
Vandaag groot praktijk tentamen gehad, en daarvan heb ik de helft(het moeilijke deel) gehaald en mag nu het makkelijke deel nog herkansen. Misschien is er nog hoop! :)

Eten gaat slecht vandaag(eet teveel)..

Sanne, vind merken daar wel altijd overdreven duur.. Jasjes van 250 euro enzo..

Heeft iemand nog dat verhaal gelezen die hier gelinkt werd vanmorgen btw? zo zielig van dat veulentje joh!!!

Ellen, wat leeuk dat je dat zomaar krijgt! Kan ze niet ff langs mij komen?, woon toch dichtbij. :Y)

Zie het al voor me; Binnenkort uitgebreide fotoshoot op bokt van sokje en katia. :+

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:08

valt wel mee toch.. was 140 euro kwijt, 2 shirts, een broek en een bolero!

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:23

dat valt idd mee.. Mm.. misschien heb ik dan een andere winkel voor me. :P

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:29

ik ben er helemaal blij mee :j had van vorig jaar nog maar 2 shirtjes met korte mauwen, de rest is allemaal vaal, verwassen, te kort, etc.. ik ga nu ook echt mn kast opruimen, gewoon alles eruit wat niet meer past of verwassen is.. ik trek het iedere keer weer aan om tot de conclussie te komen dat het te vaal is of niet meer past, dan gooi ik het in de was en moet ik het weer strijken, om vervolgens weer van voor af aan te beginnen :D dat moet nu maar eens afgelopen zijn.. heb 2 weken vakantie, dus dat opruimen moet goed komen :j

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:14

hahahahaha. Dat is idd zoiets waar je nooit aan toe komt, of gaan uitzoeken maar tot de conclusie komen dat je het toch nog wil bewaren voor als je eens oude kleren nodig hebt. :P

Trouwens hier lopen ze trouwens ook vanaf vorige week zonder deken. :)

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:46

:wave: kom even hoi zeggen maar heb het druk

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:51

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 16:32

Heey meiden :)

Katia, ik ben trots op je meid!! :+:

Pff, Madeira rende altijd onder mij uit. Nu heeft mevrouw wat anders bedacht: gewoon lekker sloom lopen :+ en niet reageren op de zweep.. uhu.. nou ja. Komt vast ook wel weer goed. Ik dacht.. misschien ben ik nu te zwaar voor dur, maar ik ben juist (sinds ik haar had) 20 kilo kwijt..? Volgens mij loopt ze dus mij gewoon weer uit te proberen..

Hoe is het hier?

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 16:34

das gewoon uitproberen paulien! gewoon weer aanpakken, zoals je gemerkt hebt, werkt dat het beste.. :j

Hier alles goed, lekker 2,5 vakantie en heerlijk geshopt :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 16:35

Sanne, ik ben ook jaloers op je!! Heerlijk zeg, 2,5 week vankantie.. Ik heb eind april ook vakantie.. :)

Ik denk ook dat het uitproberen is..

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 16:37

ohja, mijn dag:

O: muesli en yoghurt
T: halve kop warme choco met slagroom (om te vieren dat we vakantie hadden,maar viel niet zo goed :n)
L: panini met gemarineerde kip :9
T: eierkoek
A: ?
T: hapjes... :)

beetje een magere dag, kreeg vanochtend weinig weg van de spanning... en vanavond verjaardag, dus ook een beetje rekening gehouden met wat hapjes :P

Ben net bij de dokter geweest, ze adviseerde mij het spiraaltje, maar daar moet ik toch ff over nadenken, vind het wel heftig..

Heb ook mn bloeddruk laten opmeten (ben hogebloeddruk patiënt, sta onder controle met medicijnen).. en ondanks deze stressvolle periode wat mn bloeddruk 120/80.. volgens het boekje zei ze :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 16:48

Poeh, gaarheid hier :O
Hard gewerkt.
Heb net bijgelezen, maar is maar een deel blijven hangen :o Mac hebben we niet op Texel :+ Maar af en toe als ik op het vaste land ben ga ik er weleens heen :j
Merkkleding koop ik ook haast nooit.. Vind het te duur, en durf vaak die winkels niet in :o Voel me altijd zo 'bekeken' :o Hoewel het tegenwoordig wel steeds beter gaat :j

Ik wilde vanalles doen vandaag, maar denk dat er niks meer van komt :o
Gewerkt van half 9 tot 3, en pfff ben 't zát! Heb me gister veelste druk gemaakt, dus onrustig geslapen.. Zit me op te fokken over dat ik dus morgen geen vrij kon krijgen voor de strandhuisjes, wat blijkt nou, de baas gaat zelf lekker ff last minute een weekendje weg :\ Er komen wel 7 huisjes leeg, maar komen er maar 2 weer bezet, dus de rest kon ook makkelijk maandag en dat hun met z;n 3en die 2 wissels deden, maja :\

En krijg net smsje van stalgenootje die ik altijd groomde met menwedstrijden en die opeens zo raar ging doen. Ik deed altijd haar paard wassen en alles en proef voorlezen met dressuur en helpen bij de vaardigheid.. En toen ging ze marathonrijden (dat de groom dus achterop mag staan, hartstikke leuk!) en toen vroeg ze in ene iemand anders en mij niet eens gevraagd of ik kwam kijken. Ook helemaal niet gevraagd naar mijn paard, hoe dat was gegaan met de osteopaat. 2 maanden nauwelijks met elkaar gesproken. En nu vandaag krijg ik opeens een smsje dat ze zondag dressuur en vaardigheid wedstrijden heeft en dat ze een groom nodig heeft. Ik heb bedankt :Y) Dus nou moet ze iemand anders gaan zoeken :)) Ben wel trots op mezelf nu :j :o

Maja, ik trek alles me wel heel erg aan enzo, en dat vreet gewoon energie en op het werk vandaag was ook echt druk. Waren met met 4 mensen en moesten vóór 3 uur 10 huizen schoon hebben, dus was flink doorwerken.. waren 5 over 3 klaar, de mensen waren er al :+ Wilde de pony nog rijden en kickboxen vanavond, maar m'n oogjes vallen bijna dicht en moeeee :O Morgen weer lange dag op het werk :\ En ik wil verdomme naar het strand, maja, moet half 9 beginnen en zal wel niet voor 2 uur klaar zijn en dan is op het strand alles inmiddels wel klaar :\

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 16:50

Sanne: Ik heb de pil gebruikt en werd daar heel ziek van, dus ben op aanraden van de dokter gestopt. Wilde eigenlijk ook spiraaltje, maar vond ze mij te jong voor. Vroeg ze of ik de nuva ring wilde proberen, maar door m'n ervaring met de pil en die hormonen durfde ik dat eigenlijk niet meer. Maar omdat ik tegen het plaatsen van een spiraaltje ook wel opzag toch geprobeerd. En heb daarbij gelukkig geen last van de hormonen omdat het veel gelijkmatiger wordt afgegeven en veel lichter is. Gaat prima :j Misschien kun je dat ook eens proberen als je eigenlijk nog niet aan een spiraaltje toe bent? :)

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 16:52

ja, dat stelde ze ook nog voor de nuva ring, maar ik ben zoooo onhandig.. :P dat gepruts lijkt me niets :n

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 16:52

Oh en ik moet maandag weer naar school, nieuw blok, en heb wéér geen boeken ontvangen :roll: Schiet echt op, kútschool :\

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 16:53

SaNNeS88 schreef:
ja, dat stelde ze ook nog voor de nuva ring, maar ik ben zoooo onhandig.. :P dat gepruts lijkt me niets :n

Ik zag er ook tegenop :j
Maar m'n huisarts zei van joh probeer het anders gewoon 1 maand en als het niet bevalt stop je meteen weer :) Heb ik gedaan en gebruikt het nog steeds :j Valt erg mee :)