Ik heb 2,5 week vakantie
Had vanochtend nog een presentatie, en die ging redelijk goed
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zo goed van mezelf
heb net de vakantie ook goed ingeluid, ff lekker geshopt

had van vorig jaar nog maar 2 shirtjes met korte mauwen, de rest is allemaal vaal, verwassen, te kort, etc.. ik ga nu ook echt mn kast opruimen, gewoon alles eruit wat niet meer past of verwassen is.. ik trek het iedere keer weer aan om tot de conclussie te komen dat het te vaal is of niet meer past, dan gooi ik het in de was en moet ik het weer strijken, om vervolgens weer van voor af aan te beginnen
dat moet nu maar eens afgelopen zijn.. heb 2 weken vakantie, dus dat opruimen moet goed komen

kom even hoi zeggen maar heb het druk
en niet reageren op de zweep.. uhu.. nou ja. Komt vast ook wel weer goed. Ik dacht.. misschien ben ik nu te zwaar voor dur, maar ik ben juist (sinds ik haar had) 20 kilo kwijt..? Volgens mij loopt ze dus mij gewoon weer uit te proberen.. 
)

Mac hebben we niet op Texel
Maar af en toe als ik op het vaste land ben ga ik er weleens heen 
Voel me altijd zo 'bekeken'
Hoewel het tegenwoordig wel steeds beter gaat 

Er komen wel 7 huisjes leeg, maar komen er maar 2 weer bezet, dus de rest kon ook makkelijk maandag en dat hun met z;n 3en die 2 wissels deden, maja 
Dus nou moet ze iemand anders gaan zoeken
Ben wel trots op mezelf nu

Wilde de pony nog rijden en kickboxen vanavond, maar m'n oogjes vallen bijna dicht en moeeee
Morgen weer lange dag op het werk
En ik wil verdomme naar het strand, maja, moet half 9 beginnen en zal wel niet voor 2 uur klaar zijn en dan is op het strand alles inmiddels wel klaar
Misschien kun je dat ook eens proberen als je eigenlijk nog niet aan een spiraaltje toe bent?
dat gepruts lijkt me niets
Schiet echt op, kútschool
SaNNeS88 schreef:ja, dat stelde ze ook nog voor de nuva ring, maar ik ben zoooo onhandig..dat gepruts lijkt me niets

Heb ik gedaan en gebruikt het nog steeds
Valt erg mee