Maar ik ga dus binnenkort wel weer een monchou/bastognetaart maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sunshine80 schreef:jaaaa foto's(ik verveel me) Waar heb je ze mee gemaakt? (marsepein/fondant)
Marley schreef:Sunshine80 schreef:jaaaa foto's(ik verveel me) Waar heb je ze mee gemaakt? (marsepein/fondant)
Whahaha hier nog 1heb 7 weken vrij, maar verveel me te pletter, iedereen die ik ken moet namelijk gewoon werken
![]()
Dus bak ik me suf, en alle ideeen (foto's) zijn dus welkom
lisette87 schreef:En de stekelbolletjes hadden we hier nog staan. Eigenlijk geen idee hoelang die hier al staan en of ze dus nu uit het assortiment zijn
Ik weet wel dat volgens mij C1000 ook zo'n potje heeft met 4 verschillende soorten versierdingen (allemaal roze), en daar zitten deze bolletjes ook bij, maar dan alleen witte en roze.
NieneWiep schreef:Deze wil ik graag in de vakantie een keer maken, als ik tijd en zin heb. Maar dan in 2 of 3 lagen. Niet zo groot.
http://www.maisiefantaisie.co.uk/cakepo ... ngcake.jpg
linda_arnold schreef:Uhm...............het zal hier vast ergens al vermeld staan..........
Ik wil m'n marsepein kleuren...................ben op de webshop geweest, maar snap nu niet helemaal precies wat ik nodig heb! Tenminste welke van de kleurstoffen en hoe kleur ik dan>?