Maar ik ga dus binnenkort wel weer een monchou/bastognetaart maken
dan ben je van harte welkom
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dan ben je van harte welkom

Zaterdag krijg ik veel visite, dus dan ben ik van plan om een aantal kleintjes te maken met verschillende vullingen.
(ik verveel me) Waar heb je ze mee gemaakt? (marsepein/fondant) Sunshine80 schreef:jaaaa foto's(ik verveel me) Waar heb je ze mee gemaakt? (marsepein/fondant)
heb 7 weken vrij, maar verveel me te pletter, iedereen die ik ken moet namelijk gewoon werken
Marley schreef:Sunshine80 schreef:jaaaa foto's(ik verveel me) Waar heb je ze mee gemaakt? (marsepein/fondant)
Whahaha hier nog 1heb 7 weken vrij, maar verveel me te pletter, iedereen die ik ken moet namelijk gewoon werken
![]()
Dus bak ik me suf, en alle ideeen (foto's) zijn dus welkom
. Ik heb ze gevuld met botercreme. Als ik ze vrijdag weer ga maken ga ik experimenteren met verschillende vullingen

ik probeer gewoon zo veel mogelijk af te spreken met zoveel mogelijk mensen
Maar ideeen zijn altijd welkom 

ben erg benieuwd naar de foto's
lisette87 schreef:En de stekelbolletjes hadden we hier nog staan. Eigenlijk geen idee hoelang die hier al staan en of ze dus nu uit het assortiment zijn
Ik weet wel dat volgens mij C1000 ook zo'n potje heeft met 4 verschillende soorten versierdingen (allemaal roze), en daar zitten deze bolletjes ook bij, maar dan alleen witte en roze.
dachtal wat is jegeheim hahaha. Van de c1000 ken ik ze idd
ben alleen nie zo fan van de rest dat erin zit in dat potje. 
Balen dat ze dan net vorige week niet verzonden.
Dit ga ik ook maken 
) NieneWiep schreef:Deze wil ik graag in de vakantie een keer maken, als ik tijd en zin heb. Maar dan in 2 of 3 lagen. Niet zo groot.
http://www.maisiefantaisie.co.uk/cakepo ... ngcake.jpg

linda_arnold schreef:Uhm...............het zal hier vast ergens al vermeld staan..........
Ik wil m'n marsepein kleuren...................ben op de webshop geweest, maar snap nu niet helemaal precies wat ik nodig heb! Tenminste welke van de kleurstoffen en hoe kleur ik dan>?