Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duhelo schreef:ik wil ook een donutshop ...
met dat je nu voor de dag erop kan bestellen vind ik het erg verwarrend geworden, ik vond het handiger vanaf 0.00 uur. Nu staat alles door elkaar...
Boedha_1981 schreef:xU_Blinghx schreef:Beetje teleurgestelf in de Ekoplaza
3 items maar:
[ [url=m/GraJFJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
2 Rundervinken (gelijk in de diepvries)
Pak kikkererwtenpasta (zometeen maar gelijk koken en invriezen)
Bakje salade.
Verder wel netjes behandeld. Maar als ik zag wat er allemaal nog in de schappen lag met %korting om verspilling tegen te gaan erg weinig gekregen.
Jammer... volgens mij heb ik al eens eerder voorbij zien komen dat het wat tegen viel.
Hier is bakkerij ‘t stoepje nieuw toegevoegd, vrijdag maar even uitproberen
balli schreef:Ik vind het heel raar dat het al de dag van te voren online komt. Ik wist ook helemaal niet dat dat eerst 0.00 uur was. Ze kijken dus helemaal niet naar hoeveel er specifiek die dag over is? Ik dacht dat juist 't principe was dat ze halverwege de dag er achter kwamen "goh het is minder druk dan verwacht, dus we hebben niet "x" broden over, maar 5 keer zoveel, dus kunnen we meer pakketten uitgeven". Of wordt dat ook alsnog gedaan?
Daarnaast bedenk ik altijd pas op de dag zelf dat ik wel iets kan afhalen, mijn dagen zijn niet altijd zo planbaar dat ik nu al weet dat ik morgen om half 5 iets kan ophalen...
marit2403 schreef:Iemand ervaring met een pakket van de Shell, benzinepomp??