Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silly1972 schreef:Nou ik krijg het nog steeds niet voor elkaar, sinds val ik iets af, maar gisteren gezondigd met een zak chips en huppa gelijk weer een kg eraan.
Oscar schreef:Ik heb zelf het idee dat als ik even stop met kha dat ik dan meteen heel veel vocht (= gewicht) vast hou en daardoor ook meteen een stuk zwaarder ben. Zodra ik dan weer overschakel dan lijk ik dat vocht ook weer heel snel kwijt te raken, wat je dan meteen ook weer op de weegschaal ziet.
Silly1972 schreef:Ja zo iets ja Oscar
Wat ik ook merk is dat als ik weer veel khd eet ik ook steeds meer honger heb.
Bij KHA eten heb ik ook minder honger terwijl het dan juist belangrijk is om te eten en dat lukt mij dus weer niet.
Ik had al trek in de supermarkt Janine haha en was zwak.
Maar was wel erg lekker!
Hoe lang ben jij dan haha
BloemBloem schreef:Nu eet ik tussen de 20 en 30 kha per dag. Minimaal dus en alleen uit groente.
Silly1972 schreef:Haha ja erg he.
En ik heb het nauwelijks met zoetigheden, meer chips en brood.
Ja dat is aardig aan de maat voor een vrouw.
Silly1972 schreef:Dat heb ik alleen met ham/kaas chips.
Ik kom van niet eens boven de 30khd, omdat ik gewoon te weinig eet, maar ik eet ook weer te weinig vetten.
Ik weet okk te weinig makkelijke gerechten met voornamelijk groente door je makkelijk mee kan nemen.
Nou ja, ik hoef niet echt af te vallen.
Maar wat minder opgeblazen zou ik wel fijn vinden.
FatCat schreef:Ik eet KHA arm, niet Keto dus.
Ben in 1jaar tijd 12kg afgevallen. Bewust traag gedaan omdat ik een vreemde relatie heb met eten en ik niet weer de extreme kant wilde opgaan.
Ik probleer onder de 80-100 gram carbs te blijven. Dan gaat het afvallen een stukje makkelijker, en heb je toch ruimte voor fruit, een koekje, etc.
Op mijn zwaarste had ik een BMI van 26. Dus ik was ook niet heel zwaar.
Ik ben ook erg klein. BMR is 1225, en als ik op een dag niet veel beweeg - mag ik maar 1600 kcal. Dus bij mij is die ''marge'' zeg maar erg klein. 1kg per 9 dagen zou mij nooit lukken op een gezonde manier, maar als jij een stuk groter bent zou dat wel eens kunnen.