Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Na een weekje vegan heb ik nooit gehoord, picassox. Wel na langere tijd. Ik heb eens gelezen dat de bacteriën die je eten verteren zich aanpassen op wat je eet, de bacteriën die helpen met groente verteren vermenigvuldigen zich sneller, en als je alleen fruit en groente eet dan stelt je verteringsstelsel zich daar op in en kan je lichaam het vlees minder goed verwerken. Geen idee of dat klopt, maar ik vond het wel logisch klinken. Ik heb wel vaker gehoord dat mensen na lange tijd vegan ineens misselijk worden en aan de diarree komen van vlees. Dat houdt trouwens niet lang aan, maar je lichaam moet er schijnbaar wel weer aan wennen.
Riraito schreef:Ik had pas een dag van de opleiding, met aan het einde chinees. Toen hadden ze wel echt vega chinees voor ons gehaald, best lief. Maar dat was van de diergezondheid opleiding, daar zaten dus meer vega's. Denk dat wij ook de enigen van de school zijn, de rest is veehouderij en tuin/akkerbouw (en een klein groepje hippisch en andere dingen)
8nnemiek schreef:Ohh paddestoelen zijn altijd lekker![]()
Ik ben toevallig gisteren oesterzwam-houtplugs gekocht, om zelf oesterzwammen te kwekenAls het een succes is dan ga ik ook andere soorten kweken
Magrathea schreef:8nnemiek schreef:Ohh paddestoelen zijn altijd lekker![]()
Ik ben toevallig gisteren oesterzwam-houtplugs gekocht, om zelf oesterzwammen te kwekenAls het een succes is dan ga ik ook andere soorten kweken
Oh my god, wat?Houd ons op de hoogte, dit wil ik ooook!