had in ieder geval een heel diverse lunch, allemaal restjes die op moesten
zijn vanavond en morgen niet thuis. had een halve pannekoek met suiker, broccolie met zoetzure saus, en een witte boterham met pindasaus
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zijn vanavond en morgen niet thuis.
Leffroi schreef:Ik heb gister besloten dat ik straks mijn lang verwachte Magnum Dubble op mag halen. Jaaaaaaren geleden was hij er en dat was de enige magnum die ik écht lekker vond. Toen istie verdwenen en vandeweek zag ik een reclame dat hij er weer was (en dan die met caramel!). Wilde hem gisteravond nog halen, maar dat mocht niet meer.. En zeker niet toen ik ook nog een reclame zag van Toffifee (had ik al gezegd dat ik ongesteld was![]()
)
...ik heb ze gemist hoor
en nee niet ongesteld maar zwanger en ik zag ze ook op de reclame en kreeg ze niet meer uit m'n hoofd.
)
) en dat uit de airfryer. Zonet zelf pulled chicken gemaakt (voor pork geen tijd meer gehad xD) dus ben benieuwd. Het smaakte zo in ieder geval al errug lekker! En dat dan op een broodje met wat coleslaw, ofzo, van de jumbo
heb een vriezer vol
ook omdat ik vaak voor 1 persoon moet koken en wel alles vers wil snijden.. Maak gewoon grote porties en dan vries ik het in. Handig om mee te nemen als ik late dienst heb.