Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RedPassion schreef:Wat een heerlijk dier Tillie.
RedPassion schreef:Dat is een mooi voornemen. Maar hopelijk nog lang niet aan de orde voor jou.Hier ook vrijwel alleen opvangers en herplaatsers, maar totaal geen spijt van de hond die we bij een fokker gekocht hebben. Al zou ik dat nu niet meer doen, maar alle dieren zijn me even lief, ongeacht hun afkomst.
Emmaa_ schreef:Ben ik net aan het vertellen dat mijn katten zulke lieverds zijn, komt er net eentje binnen lopen met een levende muisMijn hart bloedt maar ik ga hem toch echt niet vangen...
Tillie20 schreef:Emmaa_ schreef:Ben ik net aan het vertellen dat mijn katten zulke lieverds zijn, komt er net eentje binnen lopen met een levende muisMijn hart bloedt maar ik ga hem toch echt niet vangen...
Hahaha, tjsa, niet leuk maar je kan toch niet 24/7 bij je kat zijn als je 'm buiten laat. Maar bij jouw studentenhuis zijn katten dus ook toegestaan? (:
Emmaa_ schreef:Ja die van ons kunnen hier door het hele appartement banjeren, we hebben een groot balkon en ze kunnen dus gewoon naar buiten via het luikje. Ons hele huis is ook katten-proof gemaakt, wij hebben hier overal planken aan de muur hangen waar ze op kunnen springen en naar beneden kunnen kijken enzo
Tillie20 schreef:Emmaa_ schreef:Ja die van ons kunnen hier door het hele appartement banjeren, we hebben een groot balkon en ze kunnen dus gewoon naar buiten via het luikje. Ons hele huis is ook katten-proof gemaakt, wij hebben hier overal planken aan de muur hangen waar ze op kunnen springen en naar beneden kunnen kijken enzo
Hahaha, super leuk! Dat ga ik ook doen inderdaad bij mijn kamer, van die planken ophangen. Moet alleen nog verhuizen![]()
Ik ga van een appartement van 60m2(badkamer en berghok van 15m2 in totaal zijn altijd afgesloten, dus eigenlijk 45m2 vrije ruimte) naar een kamer van 40m2 met balkon en tuin. Dus de katten gaan er op vooruit
8nnemiek schreef:Wat een leuke katten komen er voorbij![]()
Hier lopen er ook een paar rond. Een aanloopkat, een van mijn ouders die inmiddels al 15 is en een van mijn zusje. Die wonen allebei in het huis naast dat van ons. We hebben zelf een hond, al is het meer een uit de kluiten gewassen katMadam is stronteigenwijs, maar wel ook heel lief
![]()
[ [url=m/YriqEL.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan hebben we nog een trekpaard en een tinker, waar we wel eens buitenritjes op maken, maar ze houden vooral van grasmaaien