@Marina, die mycryokorrels, weet jij of ik die kan verhitten om daar mee te schilderen? Heb zo'n heel pak staan hier namelijk.
Wie print er hier voor de taarten? Bouwhuisbon is ip voor printer dus als jullie tips hebben...GRAAG! Begreep dat icingsheets niet geweldig zijn omdat ze de inkt niet snel genoeg opnemen, frosty wel fijn is, de chocosheets ook mar ouwel weet ik dan weer niet. Dus....barst maar los met de tips
Irene, ik print zelf (printer van Bouwhuis) op icingsheets. Geen problemen mee. Op ouwel print ik ook wel, maar wordt gewoon iets ninder strak dan op icing. Frosty heb ik geen ervaring mee. Zal straks ff foto plaatsen van de taart van vrijdag. Die is geprint op icing.
DIVA2
Geplaatst: 18-12-12 14:33
Heb je geen strepen? Ik lees overal dat de icing strepen geeft vanwege de verminderde opname van het inkt.
En deze is voor Patricia. Omdat je gips eraf is en je de eerste stapjes hebt gezet. En natuurlijk ook om je nieuwsgierigheid te vriend te houden Bal nog in de vorm en bal net uit de vorm.
roosje78
Geplaatst: 18-12-12 15:39
Hij lijkt inderdaad wel een beetje op haar avatar
sammiesam
Geplaatst: 18-12-12 15:42
Ben een stille meelezer en las net wat over die smbc, kun je dat eiwitpoeder ook gewoon aan de bc mix van funcakes toevoegen om smbc te krijgen) Heb daar namelijk nog een hele zak van staan en gezien ik bc wat geliefde hier wil maken (iedereen wilt alleen slagroom en ik wil graag andere vullingen proberen)
Hele mooie bal hierboven diva!
Dorus
Geplaatst: 18-12-12 15:51
DIVA2 schreef:
Heb je geen strepen? Ik lees overal dat de icing strepen geeft vanwege de verminderde opname van het inkt.
Ligt dat niet ook aan de instellingen van de printer? Als ik met mijn gewone printer op fotopapier print, maar dat niet aangeef dan denkt de printer dat hij op gewoon papier moet printen en krijg ik ook allemaal strepen.
ClaudiaHS
Geplaatst: 18-12-12 17:34
Ik heb geen strepen hoor. Heel af en toe net aan de onderste rand en die snij ik er dan wel af. Hier de foto van afgelopen vrijdag. Op icingsheet dus:
EEeh daar vraag je wat. Een Canon van Bouwhuis.(was toen aanbieding incl 20 sheets en cartridges) geloof €170,- incl Ze hadden toen 3 soorten, zie er nu nog maar 1 staan. Die wat ik heb, was 1 slag goedkoper dan die wat nu op de site staat.
Volgens mij hebben ze de printers regelmatig in de aanbieding. Natuurlijk is er net een geweest dus ik moet nog even geduld hebben. Staat er nu inderdaad nog maar 1. Zou zo 1.2.3 ook niet weten wat voor verschillen je er in moet hebben. Ja, bluetooth of Wifi Vanaf de bank zo je print uitdraaien. Klinkt best goed toch?
Ik heb m op zolder staan. Lars heeft m ingesteld en als ik een printje wil, dan stuur ik hem naar boven zal als ik er aan denk straks even naar het type kijken.
Irene De geboorte van Annoying Orange En wat gaaf een bon van bouwhuis als kerspakket Zal mijn werkgever ook even tippen voor volgend jaar *ziet al haar mannelijke collega's met een taartenbon*
sammiesam brrr die gewone bc mix is niet lekker te krijgen Heb ook ooit zon mix gekocht en geprobeerd er wat van te make met vanille extract Nee, ik hoef dat niet meer
Claudia wat een leuke taart!!
Nou, ben dus idd vandaag van mn gips verlost!! De foto zag er prima uit, arts tevreden, ik ook! Lopen gaat prima, nog wel heel gevoelig maar dat is niet raar, pijn is iig weg! Mijn vriend belde vanmiddag, spontane actie... Als we voor niet te belachelijke prijs tickets van kennissen om kunnen boeken, vliegen we morgenavond naar Praag voor een tripje tm zondag Leuk! Hoop dat de kosten meevallen
ClaudiaHS
Geplaatst: 18-12-12 20:05
Ooh das leuk, Praag is zo'n mooie stad.
Hmm ik wil ook wel een Bouwhuisbon als kerstpakket
roosje78
Geplaatst: 18-12-12 20:33
Patriciavt schreef:
Mijn vriend belde vanmiddag, spontane actie... Als we voor niet te belachelijke prijs tickets van kennissen om kunnen boeken, vliegen we morgenavond naar Praag voor een tripje tm zondag Leuk! Hoop dat de kosten meevallen
Vind ik leuk!
josie
Geplaatst: 18-12-12 21:46
@Diva: goh wat een vervelend kado zeg........... , bal is goed gelukt @ Pratricia: jeetje wat leuk, heel veel plezier! @Claudia: echt heel leuk, is jalours Heb mezelf maar verwend met een leuk boek
Jeah! Omboeken is gelukt, morgen lekker weg tm zondagavond!!!
Wat voor boek heb je gekocht?
Kinke
Geplaatst: 18-12-12 21:57
Irene!! Hij is gelukt, wat gaaf zeg. Hoeveel mix heb je gebruikt en hoe lang gebakken (en gedraaid?)
DIVA2
Geplaatst: 18-12-12 21:58
JAAAAA!!! En dat in 1x
Ik heb het recept uit dat topic gebruikt. Echter, dat is voor een 6 inch pan. Ik heb gekeken hoeveel liter daar in ging en het recept omgerekend naar de 2l van de bal. Kwam er op neer dat ik 1.5x het recept van Suuz nodig had. Dat is eigenlijk geschikt voor 1.9l maar blijkt dus prima te kunnen voor de bal.
Na ongeveer 30 min op 155 voor de eerste keer proberen te draaien. Maar ik was gewaarschuwd dus toen ik beslag richting gaatje zag komen heb ik de bal weer terug gedraaid. 15 min later poging twee. Lukte ook nog niet... Oven pietsie hoger en na weer 15 minuten poging drie. Dat ging goed!!! Toen nog ongeveer 20/25 minuten door gebakken. Op hoop van zegen de bal uit de oven gehaald en zie hier! Annoying Orange is geboren! Ik vraag mezelf wel af of ie dan weer niet te droog zal zijn. Wat denk jij? Volgens Debby Brown bakken die cakes ongeveer 1.5 uur ( schreef jij volgens mij) dus dan zou ie gewoon goed moeten zijn. Doorsnijden om te testen betekent nieuwe maken.......
Zag je mijn vraag trouwens nog over de cacaoboterPOEDER? Kan je daar ook mee schilderen?
Laatst bijgewerkt door DIVA2 op 18-12-12 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt