Dank je. Is het ook duidelijk met die B? Dat het voor baby of boy kan zijn? Ik zit me echt zorgen te maken. Hoor mn tante al zeggen; MAAR DE NAAM BEGINT HELEMAAL NIET MET EEN B???? Die is niet zo slim namelijk..
Ze zijn wel leuk SF! Van die B weet ik niet. Omdat je cupcake ook blauw is, lijkt het wel voor boy. Of heb je ze ook in het roze met een B? Dan kan het wel denk ik.
Hahah nee anders werd het wel heel gevaarlijk. Nja ik ga er maar vanuit dat mensen zo slim genoeg zijn om te bedenken dat het ook voor boy of baby kan zijn. Tenzij de naam toevallig met een B begint, dan heb ik goed gegokt
Laurabram
Geplaatst: 16-09-12 21:33
hele leuke dingen om vormpjes enzo te maken om cupcakes te versieren.
Marijke_1995
Geplaatst: 16-09-12 21:33
Hoii!
Ik kwam dit topic tegen, en werd er helemaal enthousiast van ;D Heerlijk, om zelf je eigen dingen te bakken, en ze daarna lekker zelf op te eten ;p
Ik 'bak' er eigenlijk nog niet zo veel van Maar ik heb nu een paar dingen geprobeerd en vind het toch wel erg leuk, dat ik graag mee zou willen lezen om misschien wat tips om ideeën op te doen
Ziet er weer goed uit SF! Denk dat de b wel kan hoor En anders zeg je het er direct bij als je nicht de doos openmaakt. Weet je zeker dat niemand zich verspreekt. Ik ga morgen voor de laatste keer in deze oven bakken, das het enige wat ik ga missen aan deze keuken denk ik, haha! Een heerlijke appel-honing plaat taart, jammie!
Pecannoten (of walnoten) met dadels is ook een erg lekkere combi in een cake.
Laurabram
Geplaatst: 17-09-12 14:43
Ik heb de taarten-decoratie winkel geplunderd samen met m'n collega .
Thuis maar even terug betalen uit m'n verjaardags-spaarpotje .
Bakblik voor taart diam. 20cm. Biscuitdeeg mix. 2x mould van Wilton voor mooie randjes en decoraties (1x baroque met rozen, parelrandjes en freubels en 1x met allerlei knopen). Roller voor het uitrollen van marsepein. Rolwieltje voor het maken van mooie rechte stroken. Snijmesje met wieltjes voor uitsnijden van tekeningen uit marsepein. Raster voor het maken van zo'n gecapitoneerde rand. Flesje witte kleurstof.
Nadir
Geplaatst: 17-09-12 16:40
Erg leuk die cupcakes SF!! Hoop dat ik zelf ook zoiets moois kan maken
Phylos
Geplaatst: 17-09-12 16:59
Ik ga zondag cupcakes maken voor de verjaardag van mijn zusje. Ze wordt 18 en we maken daarvoor zelf een high tea. Wil ze bekleden met fondant en dan een aantal met '18' erop. Denk dat ik jam, appel en chocoladevulling maak. Ik kan me ook nog stroopwafelcupcakes herinneren. Gingen daar gewoon stukjes stroopwafel door het beslag? En welke botercreme zou je dan kunnen gebruiken om hierin nog een stukje stroopwafel te steken. Denk dat niemand van de visite dat kent