Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deflin schreef:Zo heb het hele topic eens even doorgelezen en er komen leuke tips voorbij, heb vanavond gelijk maar even inkopen gedaan![]()
Dus morgenochtend ga ik aan de lijnzaad met tarwezemelen en yoghurt met walnoten en heb ook studenten haver gekocht in de hoop dat hier verder niks mee is gedaan, misschien weten jullie of dit spul goed is?? Heb er nog niet zoveel kaas van gegeten,
Heb ook speltbrood gekocht, lijkt een beetje op duits brood als ik het zo even bekijk. In duitsland hebben ze alleen maar van die dikke/dichte broden.
Nou leken mij die pannenkoeken wel erg lekker voor morgenavond, maar waar kan ik speltmeel vinden en cocusmelk/olie??
Heb ook maar even van die fruit metnoten repen gekocht van Eat Natural? bij de jumbo weg in ieder geval.
En ga van de week het recept van de pangafilet ook even maken.
Nu hopen dat ik het vol hou haha en of het allemaal een beetje te eten is.
Wat zijn eigenlijk jullie eetschema's? wat eten jullie allemaal op een dag?
VogeltjeM schreef:Oh! Dat wist ik niet zeg, bedankt voor de tip
Ik heb zeker aanleg om dik te worden, kamp zelfs nu met een kilo of 8 overgewicht. Gelukkig ben ik ook lang en valt het niet zo op daardoor. Maar ik vraag me wel af of een koolhydraatarm dieet mij daarbij kan helpen? Als het voor jou ook werkt Phormicola... Maar heb je dan geen tekorten etc.? Moet me daar ook eens over inlezen