Taarten decoreren XIX

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britt90

Re: Taarten decoreren XIX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 20:35

Fotooo! :D

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 20:37

Neeeehj ik heb ze verder niet echt versierd hoor.. Morgen zal ik er nog één moeten bekleden en dan kan ik wel een foto plaatsne ;)

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 21:01

milou123 schreef:
woldhoeve schreef:
Wij hebben ons vandaag in laten schrijven bij Kvk. We kregen het best druk met de workshops dus hebben nu besloten legaal te gaan :D Vanaf januari gaat het in :D

*\o/* Gefeliciteerd! *\o/*

En je kan je dus nu in laten schrijven terwijl het vanaf januari ingaat? Dat is mooi dat ik dat weet, misschien dat ik dat dan ook maar nu alvast ga doen (niet voor taarten ;) ) .

Ze deed een voorlopige aanvraag. En krijgen we 27 dec. bericht en dan zijn we vanaf 1 januari officieel.

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 21:04

Woldhoeve: leuk! Gefeliciteerd!

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 22:50

+:)+ Woldhoeve

Mooie taarten zag ik voor bij komen en een mooie cupcake!!

Voor de bakkers onder ons denk ik wel leuk om te weten, aanbiedingen bij Xenos:
http://xenos.orcbladerfolder.nl/publica ... 0898f/#/4/

en de Makro (heb je een pas voor nodig):
Funcakes/Wilton gift set, 6 delig (o.a. bakpan, marsepijn rood + wit, biscuitmix), voor taart, incl BTW = 18,01 euro
Cupcakepakket o.a.(vormpjes ster, cupcakemix, rode en witte marsepijn) 6 delig = 12,71 incl. BTW
Rechts bovenin:
http://proxy.metro-group.com/Makro_NL/2 ... adview/46/

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:15

Woldhoeve, leuk zeg!!

Mag ik een kleine aantekening op je site maken?.. De teksten onder foto's komen soms niet uit. En ik zou nog even kritisch naar de foto's kijken die je heb geplaatst. De meeste zijn erg leuk/mooi, maar er zitten er een aantal tussen die niet persé een visitekaartje zijn mijn inziens qua afwerking :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:16

De marsepein van de Xenos is alleen niet van zo'n beste kwaliteit.
Ik heb me daar vorige keer toe laten verleiden, omdat het zo goedkoop is. Maar er zitten echt nog zichtbare brokjes amandel in. Rolt niet lekker uit en wordt heel snel korrelig.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:30

Ik vermoed ook dat het verhouding 1:2 is, dat is veel te grof voor bijvoorbeeld bekleden etc.

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:36

Mayo ik wil als ik wat meer tijd heb de site veranderen wat minder foto's erop. En misschien een andere host. Moeten nog even kijken hoe en wat. Maar we geven workshop in het bekleden. Moest wel lachen om de omschrijving iets van kunstzinnige vormgeving van amateurs daar vallen wij onder. thanx voor de tip Mayo

Bedankt voor jullie reakties. We gaan er goed tegenaan volgend jaar. We willen nu de workshop ministapeltaartjes gaan uitbreiden. Dus dat wordt feest voor m'n nichtjes want die mogen even gaan knutselen zodat ik kan zien hoe lang en wat de struikelpunten zijn. En zij hebben weer wat leuks om mee naar huis te nemen.
:D

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:48

Zullen ze vast heeeeeeel erg vinden :D

magnificent

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 13:25

Wow, dat gaat hard zeg, pagina 24 alweer.
FF druk gehad met iets anders :D nl: eindelijk is onze webshop online *\o/* *\o/* *\o/* , tussendoor natuurlijk nog workshops voorbereiden en geven :D (en werken, ook heel belangrijk!!), laat ik het zo zeggen; er gaat meer tijd in zitten dan ik van te voren had verwacht (bedoel, in het invoeren van artikelen).
Per 1 december zijn we online gegaan en aan het assortiment en uiterlijk wordt nog heeeeeeeeel hard gewerkt, maar we zijn begonnen. *\o/* En van het weekend kreeg ik de eerste bestelling al binnen!!!! Zo cool!!
Nogmaals, let nog niet op het uiterlijk v/d/ site (wordt nog veel meer gepimped) en het assortiment wordt nog iedere dag uitgebreid. Ben erg benieuwd naar jullie mening: ben erg trots!!!!!: http://www.taartentoebehoren.nl

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:08

Even snel gekeken :D , zie er erg goed uit!! +:)+

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:19

Inderdaad, het is gruwelijk veel werk om al je spullen erin te zetten := . Ik heb van de week wel een fotocube gekocht, zodat ik nette foto's met een witte achtergrond kan maken :) . Dat ziet er ook wat professioneler uit :) .

Je site ziet er goed uit :D ! Netjes en overzichtelijk, ook gewoon simpel, daar hou ik van :) .

Woldhoeve, leuk dat jullie voor jezelf zijn begonnen. Wat voor rechtsvorm hebben jullie?
Ik zou alleen wel inderdaad echt je website aanpassen, want persoonlijk vind ik hem erg onprofessioneel :) . De foto's worden in elkaar gedrukt, tekst is niet goed uitgelijnd, en ik vind ook dat de kwaliteit van je taarten omhoog moet als je je als bedrijf profileert. Ik hoop niet dat je je aangevallen voelt, want dat is natuurlijk niet mijn bedoeling :) . Maar ik denk dat je als bedrijf wel kwaliteit moet uitstralen en moet kunnen garanderen :) .

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:21

Gefeliciteerd Woldhoeve *\o/* erg leuk voor je :j

Mooie website Magnificent, ziet er al erg leuk uit :j

Monique1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:54

Meiden ik heb een probleem!!!

Mijn Kenwood is ermee gestopt en ik moet MET SPOED een andere keukenmachine halen. Weet iemand van jullie of ze bij de Sligro of de Hanos ook keukenmachine's hebben?

magnificent

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 16:00

Thanx allemaal!!! wordt alleen maar beter!! (da's de bedoeling i.i.g) Bij de hanos en sligro verkopen ze oa kitchenaid, kenny's ben ik er nog niet tegengekomen (amsterdam)

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 16:08

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 16:33

Dat is inderdaad wel héél goedkoop. Kan me bijna niet voorstellen dat het klopt _O- .

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 16:35

Rinske we zijn als grapje begonnen en nu is het zaak om ons te gaan uitbreiden met onze kennis en idd de site goed en proffesioneel uit te laten zien. Maar we hebben het wel heel druk. Maar de beste reclame is via via en niet via onze site. Al krijgen we heel veel positieve reakties. Dus om de site maak ik me nog niet zo druk.
Ik voel me niet aangevallen hoor. Ben blij met deze opmerkingen. We moeten gewoon op zoek naar een goede en betaalbare host waar we onze site mooi mee kunnen opbouwen.

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 16:35

Nee idd :P Of slecht kwaliteit? Maar denk niet dat de Sligro dat dan verkoopt :=

magnificent

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 16:54

Lijkt idd wel heel erg goedkoop, moet vrijdag toch naar de sligro, ik zal eens een paar kleuren meenemen. Houd jullie op de hoogte.

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 16:54

Monique1985 schreef:
Meiden ik heb een probleem!!!

Mijn Kenwood is ermee gestopt en ik moet MET SPOED een andere keukenmachine halen. Weet iemand van jullie of ze bij de Sligro of de Hanos ook keukenmachine's hebben?

Bij de sligro wel in ieder geval ;)

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 16:58

Dat klopt wel hoor die prijzen van de fondant van de sligro.

Ik gebruik al een tijd de fondant van de sligro: € 3,50 ex btw (uit mn hoofd, kan ook 3.95 zijn) per kilo.
Dat scheelt dus idd aanzienlijk, helemaal nu hij in de aanbieding is voor € 2,75 ex btw. (zie laatste blz linksboven)
Laatst bijgewerkt door prakkie op 13-12-11 17:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Monique1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 16:59

Dankjewel TT en ook een goede of? ;)

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 17:03

xNK schreef:
Is het rolfondant in deze folder nou zo goedkoop? Normaal is het toch per 200 g verpakt?
http://www.sligro.nl/wpresources/page-p ... index.html

De fondant van de sligro is normaliter 3,50 hoor dus ik denk wel dat het klopt.
Vergeet niet dat het ex btw is he!
Denk dat ik er morgen maar even om rij :D ik gebruik deze fondant al een tijdje en werkt erg fijn vind ik.