ik gebruik ook weleens een beetje jam om de marsepein/fondant te laten plakken op cupcakes en dan echt maar een heeeeel klein beetje, theelepeltje in de jam dopen en dat er een beetje in het midden van de cupcake overheen strijken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
asjemenou schreef:Maar dat is wel positief toch, dat het er zoveel zijn?
Hoop dat het iig niet voor niks is geweest voor je, alvast heel veel succes met de rest van het traject!
Rinske schreef:asjemenou schreef:Maar dat is wel positief toch, dat het er zoveel zijn?
Hoop dat het iig niet voor niks is geweest voor je, alvast heel veel succes met de rest van het traject!
Nee dat is helaas niet positief, omdat overstimulatie heel gevaarlijk kan zijn, je kunt hierdoor trombose krijgen en zelfs tot ziekenhuisopnames aan toe. Het ligt eraan hoeveel eitjes je hebt, wat je bloedwaardes zijn en hoeveel bijwerkingen je hebt. Ik had dus heel veel eitjes, bloedwaardes waren op het randje alleen had niet zo veel bijwerkingen. Als ik meer bijwerkingen had gehad hadden ze de punctie afgeblazen.
IngridB schreef:SpikkelFire schreef:Ik heb net zo'n print van Smulweb ontvangen, maar ik ga em pas morgen op de taart doen. Moet ik die print in de koelkast bewaren of kan het ook gewoon op het aanrecht?
Zo'n print van frosting? Niet in de koelkast, maar gewoon op de aanrecht in een zakje bewaren
marie83 schreef:Chantaltje23 schreef:
Ik krijg hoofdpijn van alle spelfouten....
Als ik jou was zou ik er een spellingscontrole overheen laten gaan, want dit staat niet bepaald proffesioneel.
Succes met je website verder!