Taarten Decoreren XVIII

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:58

als je zoveel follikels had zitten Rinske, dan heb je vast van die fijne hormonen gehad, ik heb daardoor mijn hele zwangerschap gekotst, dus ik ga dubbel duimen voor je, dat het allemaal lukt en voorspoedig gaat en dat je van een hele fijne zwangerschap kunt gaan genieten :))

ik gebruik ook weleens een beetje jam om de marsepein/fondant te laten plakken op cupcakes en dan echt maar een heeeeel klein beetje, theelepeltje in de jam dopen en dat er een beetje in het midden van de cupcake overheen strijken.

Rinske

Re: Taarten Decoreren XVIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 14:18

Jep, heb Puregon en Decapeptyl moeten spuiten idd :j . Ik heb van mezelf PCO, dus al veel eiblaasjes.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 15:00

Maar dat is wel positief toch, dat het er zoveel zijn?
Hoop dat het iig niet voor niks is geweest voor je, alvast heel veel succes met de rest van het traject!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 15:15

Ik heb net zo'n print van Smulweb ontvangen, maar ik ga em pas morgen op de taart doen. Moet ik die print in de koelkast bewaren of kan het ook gewoon op het aanrecht?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 15:18

asjemenou schreef:
Hoop dat het iig niet voor niks is geweest voor je, alvast heel veel succes met de rest van het traject!

Nee dat is helaas niet positief, omdat overstimulatie heel gevaarlijk kan zijn, je kunt hierdoor trombose krijgen en zelfs tot ziekenhuisopnames aan toe :o . Het ligt eraan hoeveel eitjes je hebt, wat je bloedwaardes zijn en hoeveel bijwerkingen je hebt. Ik had dus heel veel eitjes, bloedwaardes waren op het randje alleen had niet zo veel bijwerkingen. Als ik meer bijwerkingen had gehad hadden ze de punctie afgeblazen.

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 15:46

SpikkelFire schreef:
Ik heb net zo'n print van Smulweb ontvangen, maar ik ga em pas morgen op de taart doen. Moet ik die print in de koelkast bewaren of kan het ook gewoon op het aanrecht?

Zo'n print van frosting? Niet in de koelkast, maar gewoon op de aanrecht in een zakje bewaren :j

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 15:49

Kreeg net te horen dat de abraham taart iets groter moet worden. Zou eerst voor ca 10 personen zijn, maar het worden er
al minimaal 15/16.
MIsschien maak ik dan wel één taartje voor 10 personen in abraham en eentje in Nac :j .
Dan twee verschillende vullingen zodat ze nog kunnen kiezen ook :D .
Maar moet even met haar overleggen als ik ze zie of ze dit zo wil. Denk dat het geen probleem is
want ze vind alles goed wat ik voorstel := . Heerlijk zo'n makkelijke 'klant' :D

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 15:51

Rinske schreef:
asjemenou schreef:

Nee dat is helaas niet positief, omdat overstimulatie heel gevaarlijk kan zijn, je kunt hierdoor trombose krijgen en zelfs tot ziekenhuisopnames aan toe :o . Het ligt eraan hoeveel eitjes je hebt, wat je bloedwaardes zijn en hoeveel bijwerkingen je hebt. Ik had dus heel veel eitjes, bloedwaardes waren op het randje alleen had niet zo veel bijwerkingen. Als ik meer bijwerkingen had gehad hadden ze de punctie afgeblazen.

-O- Oh, het klonk positief...

Maar gelukkig maar dan dat het net ged genoeg was.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 15:56

IngridB schreef:
SpikkelFire schreef:

Zo'n print van frosting? Niet in de koelkast, maar gewoon op de aanrecht in een zakje bewaren :j

Ah oke, tnx! :D

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 16:50

Nou moet ik binnenkort toch weer aan de taart, want ik hoor net dat vanmiddag mijn achterneefje is geboren!!!!!!! Woeii! Leuk (maar stiekem ben ik een beetje jaloers :o ).
Dus dat wordt een geboortetaart volgende week :D .

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 19:14

Afbeelding
Mn gekleurde cupcakes, en ze waren heel erg gewild gister op het werk. :D
En ze smaakte perfect.

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 19:55

Die zien er leuk uit met die kleurtjes :j . Heb je ook een foto dat ze gebakken zijn?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 19:57

IngridB schreef:
Die zien er leuk uit met die kleurtjes :j . Heb je ook een foto dat ze gebakken zijn?

Ik zal eventjes kijken.. :)
Dacht het wel.

Afbeelding
Had ze der nog niet uit gehaald. :)

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 21:15

Het lijken wel sponsjes := haha, maar ze zien er heerlijk uit hoor :j

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 21:42

Ze zien er lekker chemisch uit :)) . Grappig dat het er zo fel uitziet, maar dat je daar verder niks van proeft, echt geniaal :D .

Neela

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 22:36

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 07:27

Afbeelding
Zo ongeveer waren de kleuren na het kleuren. :)
Alleen de flesjes zijn echt onhandig! Ze namen mn handen + het hele aanrecht mee.. :')
Heb nu alleen nog hier en daar een gekleurde nagel.

Groen was echt heel licht en de rood was heel fel na het bakken en de blauw zag je bijna niet. :=

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 08:05

Chantaltje23 schreef:

Ik krijg hoofdpijn van alle spelfouten....
Als ik jou was zou ik er een spellingscontrole overheen laten gaan, want dit staat niet bepaald proffesioneel.
Succes met je website verder!

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 08:24

marie83 schreef:
Chantaltje23 schreef:

Ik krijg hoofdpijn van alle spelfouten....
Als ik jou was zou ik er een spellingscontrole overheen laten gaan, want dit staat niet bepaald proffesioneel.
Succes met je website verder!

Nou ik vind het wel meevallen hoor :j . Er staan inderdaad wel een paar spelfoutjes in, maar om daar nou hoofdpijn van te krijgen :?

Leuke website chantal *\o/*

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 08:29

Ik zou inderdaad even de spellingscontrole er overheen halen, vind dat wel zonde. Cupecake/Cupcake. Van ten voren.. en nog wel meer van die kleine dingetjes.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 08:40

ALs ik ergens allergisch voor ben is het wel spel- of taalfouten op websites of in andere communicatie van bedrijven.. :o

Waarom is je menu in het Engels en je tekst gewoon Nederlands? Ik zou daar één lijn in trekken als ik jou was. (refill = navulling, ik denk dat je fillings bedoelt?)

Verder leuke website hoor!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:00

Chantal, je weet dat ik open ben naar jou toe, net als met je vorige site, want mijn inziens heb je daar het meeste aan. Mij vielen de volgende dingen op:
- veel spel/woordfouten
- geen professionele teksten
- ik vind je duur voor wat je kan :o
- kijk naar welke foto's je in je galerij zet, want sommigen zijn geen reclame voor jezelf
- ik vind nog steeds dat je te vroeg jezelf met een website aan het promoten bent, want ondanks dat je al enorm vooruit bent gegaan ben je nog niet waar je mijn inziens moet wezen qua kunnen.

Just my two cents :)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:16

Bij mij is de site vooral traaaaaag, maar dat kan ook aan mijn laptop liggen := .
Ik ben ook vrij allergisch voor slecht taalgebruik, en ik zou dan ook echt je teksten opnieuw maken of iig door laten lezen, vulling's is bijvoorbeeld niet het meervoud van vulling :P .

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:25

Ik zie dat heel veel een eigen website hebben en taarten verkopen. Nu ga ik even offtopic :P
Doen jullie dit echt voor jullie werk of meer als hobby? En Ik wil ook zoiets alleen dan met iets anders dat ik wil gaan verkopen (dus geen taarten) meer hobby gericht. Verdien er niets aan eigenlijk.

Hebben jullie echt allemaal kvk en rekenen allemaal btw voor je producten en dragen dit ook af?
Want als ik dit allemaal moet gaan regelen om dit hobbymatig te gaan doen vind ik beetje veel eigenlijk...

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:26

Ik werk hobbymatig :)