Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilovetessa schreef:ik lees ook weer mee. (net als vorig jaar april XD) voor mn verjaardag wil ik weer iets gaan versieren, maar omdat de taart vorig jaar echt te machtig was, dacht ik dat ik dit jaar maar cupcakes moest gaan maken. maar mijn vraag is: vullen jullie je cupcakes ook nog want dan moet je het papiertje er toch afhalen? en hoe kan je dat papiertje er dan later weer om doen, of laten jullie dat er dan gewoon af?
alvast bedankt
KletsKoekje schreef:Citaat:Dit is geen springvormdeze moet je gewoon om je taart heen zetten, en tis alleen een hulp om rechte lagen te snijden
door met een taartmes (zoals op de vorige pagina een foto van stond) , lagen te snijden.
Deze heb ik zelf ookSuper handig!
Maar tis dus voor als je je biscuit al hebt gebakken heDus ik weet niet waarover jullie het hebben met ' beslag wat er uit komt'
Dit is voor zover ik weet de enige ''springvorm'' waar je ''doorheen'' kunt snijden met 10 lagen.
Waar deze te bestellen?
Diana_Mabel schreef:Ik heb gisteren mijn icing techniek toegepast
ik denk dat ik de icing niet lang genoeg heb geklopt stond 7 a 10 minuten op de verpakking, ik heb met de hand geklopt met een lepel daar krijg je wel spierballen van
RoxyVip schreef:Falona schreef:Hoe doe je dat eigenlijk? Is daar ergens een tutorial van?
Ja! Staat op DLT, bij de how-to van plooientaart. Is eigenlijk heel simpel