Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ayo schreef:Mijn peultjes gaan gewoon door, en de twijfelgevallen groeien nu ook gewoon door.
De courgette heeft de vorst overleefd, want hij is boven gekomen. Ze staan wel op een heuveltje, misschien dat dat gescheeld heeft.
Mijn framboos zit vol met bloemen
caj2008 schreef:ayo schreef:Mijn peultjes gaan gewoon door, en de twijfelgevallen groeien nu ook gewoon door.
De courgette heeft de vorst overleefd, want hij is boven gekomen. Ze staan wel op een heuveltje, misschien dat dat gescheeld heeft.
Mijn framboos zit vol met bloemen
mijn framboos heeft ook bloemen wanneer kan ik dan ongeveer vruchten verwachten?
suuzepuus schreef:Hmmm jammer... mij framboos heeft nog geen bloemen en de brasmen die ik gistren heb geplant zijn nu al dood.....
ranna schreef:Zidore, ik heb al menig stek verstuurd en gaat altijd goed.
Heb nog een lading stekken van de gele framboos. Tegen verzendkosten stuur ik je een paar op. Wat heet een 'paar', zoveel je wilt![]()
Volgende week ga ik er echt een stuk of wat uithalen en wegdoen maar met een bloedend hart want ik vind het zo zonde. Aan de andere kant wil ik ook niet de hele tuin onder de gele framboos hebben dus ik moet wel wat.
ranna schreef:@Annelies een goede en goedkope manier = manlief inschakelen
Onze grond is ook keihard maar een paar jaar terug heeft mijn man alles omgespit en paardecompost erdoor gedaan. Dus kijk je lief maar eens heeeeeel lief aan
takkie_muis schreef:gewoon een paard in laten lopenploegt het wel om en poept ook nog eens.