Leuke sinttaarten en ook die pietenpops zijn leuk geworden.
Mintgroen
Geplaatst: 02-12-10 14:57
@Mayo: Dat zijn ze zeker Niet te zoet gelukkig, heb er namelijk heel veel speculaaskruiden doorheen gedaan
@Jessie: Ze zijn hetzelfde gebleven. Ik heb de chocolade glazuur van Dokter Oetker gebruikt.. Jammer dat het zo is gebroken
Edit: Koopmans heeft een wedstrijd, waarmee je een Feestdagen Bakpakket kan winnen. Ik denk niet in de trant van het taarten versieren, maar misschien dat er mensen zijn die mee willen doen: Help mee om het handboek nog leuker te maken. Stuur jouw gedicht of een foto van jouw surprise voor vrijdag 3 december naar info@koopmans.com o.v.v. Sinterklaas. Koopmans verloot 10 feestdagen bakpakketten onder de inzendingen. Alle leuke, originele en mooie inzendingen komen in het grote Sinterklaas handboek te staan.
Gister naar de Makro geweest voor wat taartenspullen, vandaag meteen een taartje gebakken voor komend weekend. (als herkansing van m'n mislukte taart. En ik ben echt heel erg blij met het eindresultaat Hopelijk smaakt hij ook nog goed! Hij is gevuld met jam en choco botercreme
Vond het voor een eerste keer bekleden ook wel aardig gaan Het is alleen wel lastig om met chocobotercreme de toplaag mooi wit te houden
sazsie
Geplaatst: 02-12-10 18:27
Ik heb mijn sinterklaas taart ook af, mijn 2de grote taart en ben er best trots op. Chocolade bisquit, met chocomousse en mascarpone met kersen als vulling. Ben benieuwd of ie zal smaken. Zaterdag weten we het!
Wauw, heb weer super leuke taarten, cc's en zakken van de sint gezien
Mayo
Geplaatst: 02-12-10 22:23
Zoals beloofd, mijn foto achterstand
Zijn er niet enorm veel, maar ik doe het rustig aan met de taartjes momenteel even. De kussen met tiara houden jullie nog even tegoed, de tiara moet ik nog afmaken
Op volgorde van maken:
31 jarig trouwen
Op de grote stippen zaten nog imprints van cadeautjes en balonnen etc.
Ik kreeg alleen de hint dat hij kok was en dik met een snor Wilde eerst een vergiet op z'n kop zetten, maar vond de verzakte koksmuts ook wel erg leuk. Dit bleek de spijker op z'n kop te zijn, want hij deed schijnbaar graag een tukje