Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
romy_b schreef:Wat leuk om alle reacties en taarten weer te bekijken!
Ik ben zelf ook weer begonnen aan een taart want ben vorige week van n paard afgevallen was, en tja de regel is wie van zn paard afvalt trakteert op taart!![]()
Nu wilde ik hem heb helemaal glanzend maken met van dat zilverpoeder, maar snap het niet helemaal.
Er stond wodka of water. wodka heb ik niet dus dan moet ik water en die poeder in een kommetje doen en dan erop verven met een kwast?
maar hoeveel van beide moet ik dan gebruiken?
LetsgoKelly schreef:MootjeH dat klopt wel hoor. Hij is een beetje sponzig als je er op duwt. Die laag die je eraf kan halen heb ik ook altijd maar als je hem invriest meteen na het afkoelen heb je daar geen last van.
@romy_b, daar zou je beter van die glansspray voor kunnen gebruiken. Helemaal zilver lijkt me moeilijk verven. Daar heb ik geen ervaring mee.
Klinkt leuk zorro2004!
Wat was er mis gegaan dan met je cc's xFioon?
romy_b schreef:@romy_b, daar zou je beter van die glansspray voor kunnen gebruiken. Helemaal zilver lijkt me moeilijk verven. Daar heb ik geen ervaring mee.
Oke, ik ga hem morgen afmaken en heb dat helaas niet. Maar ik kan dit spul dus alleen gebruiken als ik er verf van maak met doorzichtige alcohol?
LetsgoKelly schreef:romy_b schreef:@romy_b, daar zou je beter van die glansspray voor kunnen gebruiken. Helemaal zilver lijkt me moeilijk verven. Daar heb ik geen ervaring mee.
Oke, ik ga hem morgen afmaken en heb dat helaas niet. Maar ik kan dit spul dus alleen gebruiken als ik er verf van maak met doorzichtige alcohol?
Ja zilverpoerder is beter om mee te verven inderdaad. Je kunt er ook mee dusten maar voor grote oppervlakten krijg je dan al snel vegen en ongelijk verdeeld poeder. Dat zou zonde zijn.
Succes nog.
xFioon, apart zeg.. Heb je normaal geen last met een biscuit bakken? Heb je ze met mix gebakken of eigen recept?
Esgaroth schreef:Ter compensatie heb ik mezelf een weegschaal kado gedaan