Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb allen nog nooit chocolade gesmolten, maar ik heb al een goed advies in dit topic gezien.
Moest alleen 4 winkels af voor gecondenseerde melk.. ben te bang dat het met gewone melk niet lukt >.< Foto's komen er zeker..
Felinde schreef:Ik ga morgen ook eindelijk Millionaires shortbread makenMoest alleen 4 winkels af voor gecondenseerde melk.. ben te bang dat het met gewone melk niet lukt >.< Foto's komen er zeker..

Vandaag heb ik er ook nog 1 gemaakt, helaas is de karamel alleen wel erg hard geworden.. nu straks toch maar foto's maken.

Lindas2 schreef:Ik reageer hier eigenlijk nooit maar ik had nu toch een vraagje.. Ik heb al eerder millionares shortbread gemaakt (super lekker!) en ik was nu benieuwd of ik je het ook in kan vriezen? of hoelang kan je het dan goedhouden? Ik wilde er 2 maken voor de feestdagen...
. (aangezien dit in dezelfde schaal gaat) Maar dan ga ik gewoon een goede planning maken
Lindas2 schreef:Ik reageer hier eigenlijk nooit maar ik had nu toch een vraagje.. Ik heb al eerder millionares shortbread gemaakt (super lekker!) en ik was nu benieuwd of ik je het ook in kan vriezen? of hoelang kan je het dan goedhouden? Ik wilde er 2 maken voor de feestdagen...