Dan vorm eruit halen en ff dikke snijplank er bovenop leggen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Exodus schreef:MamaMiesje schreef:Ehh...nou...als ik zou moeten gokken, zou ik 6 eieren/180 gr meel/180 gr suiker doen.
Thanks dat je meedenkt.
Maar het standaar biscuit bestaat toch uit 5 eieren, 125 gram bloem, 150 gram suiker, zout, vanille suiker en 25 gram maizena?
Dat is al te veel voor dat kleine bol kommetje die ik thuis heb. Ik heb zon klein kommetje niet zo'n grote.
Ik zie trouwens nu dat ik zei dat he kommetje van de Ikea kwam maar ik bedoel de Action
Maar dan zouden 6 eieren en 180 gram teveel zijn toch?
Lindas2 schreef:Ik heb al even gezocht naar verschillende taart-winkels.. Weet er iemand of er ook in de omgeving van Oosterhout (noord-brabant) zit? Vorige keer ben ik naar Geldermalsen gereden voor taart en decoratie winkel maar dat is dan toch weer een uur rijden..
Tinkelbell schreef:Ik kan jullie dan mededelen dat mijn biscuit niet omhoog is gekomen. Evenals de vorige keer. Deze keer wél een mixer gebruikt. Maar na 8 minuten mixen was ie al zo anders van substantie dan vorige keer dat ik dacht dat het me nu moest lukken. Niet dus. Toch echt 20 minuten mixen? Kan het em daar aan liggen?
MamaMiesje schreef:Exodus schreef:Thanks dat je meedenkt.
Maar het standaar biscuit bestaat toch uit 5 eieren, 125 gram bloem, 150 gram suiker, zout, vanille suiker en 25 gram maizena?
Dat is al te veel voor dat kleine bol kommetje die ik thuis heb. Ik heb zon klein kommetje niet zo'n grote.
Ik zie trouwens nu dat ik zei dat he kommetje van de Ikea kwam maar ik bedoel de Action
Maar dan zouden 6 eieren en 180 gram teveel zijn toch?
De ingrediënten die ik noem zijn een ander recept, maar dat werkt ook hoor
Maar hoe groot is je kommetje nou dan???
Tinkelbell schreef:Mayo schreef:8 minuten is écht te weing. We gaven je niet voor niets de tijden doorZelfs volgens recept moet je al 10-13 minuten mixen. Hoe langer hoe luchtiger.
Ben een beetje eigenwijs. Máár de volgende keer doe ik het ECHT.