Vindt je het gek dat je ondanks dat je niet veel kan eten honger hebt paulien. Je hebt amper gegeten ookal was dat patatje veel. Sorry ben een beetje zeurmoedertje aan het spelen.
zou gewoon tot maandag wachten als je dan nog niks hebt zou ik even bellen. Waarom zou dat opdringerig overkomen heb je hun mailbox al voor gepropt dan.
Springles was echt super de super cool wat een kick geeft dat zeg!! Gadget heeft ook super goed zijn best gedaan, zelfs over een hele enge hindernis geweest met huisjes ernaast
Volgens mij ben je echt "ziek" (kwa eten he;)) als je het in je hoofd gaat steken. Je niets meer durft eten zonder erbij na te dneken en niets meer durft eten met iets van vet of suiker. Als je gewoon bijna zit te huilen als er boter in je gebakken vlees zit. Dan denk ik dat je ziek wordt:)
ukje
Geplaatst: 14-03-09 20:31
Ik bedoel daar ook mensen met een eetstoornis mee. Het valt misschien moeilijk te begrijpen maar zo kijk ik er gewoon nu tegen aan.
Ik ben ook obsessief geweest met eten rond mijn 16 wou ik niet meer eten. Maar denk dat het meer een stille hulpkreet was. En nu moet ik me soms op mijn vingers tikken om te eten omdat ik soms dingen wil laten om extra af te vallen. Maar heb controle over mezelf, en weet dat het toch aan de lage zelfvertrouwen licht. Andere gb'ers hebben er ook last van.
Ik heb net berekend dat ik tot 2248 kcal moet eten per dag, om af te vallen. Ik ga denk ik mijn eten morgen weer is invullen in de caloriechecker.. En dan kijken op hoeveel ik kom! ..