Mooi figuur heb je op de ena-laatste

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myra schreef:Ik zou idd niet zeggen dat je zo zwaar was als je zei!! Zeker niet, apart zeg
Mooi figuur heb je op de ena-laatste
denice schreef:op de hoeveel kcal proberen jullie pd te zitten? ik kom vandaag rond de 1600 denk ik..
sokje87 schreef:Ik moet ook maar eens foto's plaatsen.. Ik heb trouwens geen last van het benenverhaal, de mijne zijn mooi gespierd.. Zit maar een klein beetje ruimte tussen, meer wil ik ook niet, ik vind dat zo lelijk!
Myra schreef:Ik probeer rond de 1500-1600 kcal te zitten, maar dat lukt niet altijd![]()
Ik ben echt op zoek naar gezonde dingen waar redelijk wat kcal in zitten!
ladyjoy schreef:sokje87 schreef:Ik moet ook maar eens foto's plaatsen.. Ik heb trouwens geen last van het benenverhaal, de mijne zijn mooi gespierd.. Zit maar een klein beetje ruimte tussen, meer wil ik ook niet, ik vind dat zo lelijk!
Ja bedankt he!![]()
sokje87 schreef:Ik bedoel dus dat ik het lelijk vind als er heel veel ruimte tussen zit. Ik vind dat zo ontzettend NIET vrouwelijk.
ladyjoy schreef:sokje87 schreef:Ik bedoel dus dat ik het lelijk vind als er heel veel ruimte tussen zit. Ik vind dat zo ontzettend NIET vrouwelijk.
Haha oke ik heb niks gezegd
Sizzy schreef:Ja, dat je niet ergens heel dik bent zeg maarEen vriendinnetje van mij wordt bijvoorbeeld alleen maar dikker rond haar middel.