Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Horse_xx schreef:Vandaag:
O: Ovengebakken havermout (40 gr havermout, 1 eiwit, paar blauwe bessen) + 30 gr havermout met 7 gr pindakaas
T: Rijstwafel met pindakaas
L: Banaan-ei pannenkoek (1 banaan, 1 ei, 25 gr boekweitmeel) + Gegrilde courgette, paprika en kip
T: 175 gr appel, twee plakjes kipfilet met sla ertussen
L: Zoete aardappel-wortel soep, rucola sla melange met kikkererwten, tonijn en courgette. 150 ml yoghurt met 30 gr muesli
T: Denk nog wat noten
1900-2000 kcal 122 gr eiwit 187 gr koolh en 65 gr vet
B: 80 min KT, 3 km hardgelopen
NeverGiveUp schreef:NeverGiveUp schreef:Planning;
O; Smoothie havermout, sojamelk, cranberrys, dadel, mineola en kokossnippers
T; Amandelen, blauwe bessen en twee stukken mango
L; 4 pompoenpit crackers met kipfilet, hummus en komkommer, pindakaas
T; Hand paranoten, gedroogde abrikozen en handje dadels
A; Brocolli soep met crème fraiche en pecannoten, stuk vis, paar aardappelkroketjes
T; Twee stukjes paleo brownie, hand Japanse nootjes
B; Paardrijden en een hoop fietsen
D; Een hele hoop thee, beetje aanmaak limonade
Lien_ schreef:O: 40g havermout, 200mL amandelmelk, banaan, kaneel
T: appel
L: overnight oats: 40g havermout, lepeltje cacao, kaneel, 200g low-fat yoghurt, mini-peertje
T: 250g vetvrije kwark, klein handje pistachios in shell (ik ben het NLse woord kwijt)
A: bruine basmatirijst, mix van broccoli, tomaat, champignon, paprika, ui, quornstukjes
T: klein beetje low-fat yoghurt en een paar gedroogde abrikozen (eerder thuis dan verwacht, had nog zin in iets)
B: uur krachttraining+20min cardio (interval), uur fietsen
D: kop koffie, water en thee
Plien91 schreef:O: baked oats (appel, pruim,havermout, ei en sojamelk) met wat halfvolle yoghurt, plak spelt-bananenbrood
T: roggebrood met appelstroop
l: halfvolleyoghurt met dv aardbei, havermout, lijnzaad en kokos
T: plak spelt-bananenbrood,peer
A: 2 meergranenwraps met kipfilet, paprika, mais, sla, tomaat, avocado en salsasaus, halfvolle yoghurt met baked oats toe
T: borrel 1,5 glas dubbelfriss, flinke hoeveelheid chips + oude kaas met mosterd
J508 schreef:Gister:
O: Havermout, lijnzaad, banaan, tl pindakaas en koekkruiden. Aangemaakt met water.
L: Salade van spinazie, gerookte kipfilet, avocado, komkommer, en kerstomaatjes.
t: gedroogd fruit en noten
A: sperziebonen, gewokte spinazie met champignons en zoete aardappel uit de oven. De vis was niet goed gaar, dus die is naar de kat gegaan.![]()
t: avondje bij mijn ouders film kijken dus wat handjes nootjes, mocht ook wel na het avondeten.
Vandaag:
O: gekookt ei, boterham (net vers gebakken door mijn moeder) met hagelslag, 1 appel, 1 sinaasappel
B: zometeen met de hond hardlopen, ik denk een km of 5-6 + 30 minuten krachttraining benen
L: groentesap (moet nog even kijken welke groenten er in huis zijn),omelet met groentenhavermout met banaan, lijnzaad en stukje pure chocola
t:bakje yoghurt met stuk fruit, afhankelijk van de lunch ook nog wat muesli erbijgekookt ei, rauwe groenten met houmous
A: verjaardag van schoonvader vieren, ik weet alleen dat er biefstuk geserveerd wordt.