MarisJj schreef:Ik wil best zuivel toevoegen maar wat ik dus net ook al zei, ik ga niet yoghurt zitten eten terwijl mijn clienten daarbij zitten! Dan doe ik dat liever op een andere manier...
Wat ik me nog afvroeg, is Breaker wel goed???
Het maakt mij verder niet zo veel uit hoor dat je sultana eet ipv yoghurt. Ik zelf hou ook niet van yoghurt en neem dan veel liever sultana of evergreen of ontbijtkoek met 33% minder suiker. Zo veel caloriën zitten er ook weer niet in en die extra suikers die er in zitten zijn ook niet enorm slecht. Tis al beter dat je sultana eet dan een zak snoep.
Ik snap alleen niet zo goed wat nu precies de reden is dat je op je stage geen yoghurt kunt eten. En bijv. wel breaker of sultana. Je zegt dat je geen yoghurt gaat zitten eten terwijl de cliënten er bij zitten. Nou ik zou als cliënt eerder jaloers op jou worden als je een lekkere sultana eet dan een vieze bak zure yoghurt.
Mijn planning:
O: 2 VB met hagelslag. <-- Ik hou 's ochtends van zoet beleg op mijn brood. Weten jullie wat een "gezond" zoet beleg is? (behalve jam).
T: 1 plak ontbijtkoek met 33% minder suiker en halvarine er op.
T: 2 bonbons (slecht he
).
L: 2 VB met ossenworst, 1 kopje soep en 1 glas optimel
T: witte druiven.
T: eierkoek
A: wat de pot schaf
T: fruit + crackers.