[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glenda

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 18:19

per snee 103 kcal staat op voedingscentrum

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 18:28

Wow, oke dat is best veel. :+

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 18:32

:oo Ik heb me vergrepen aan de dropjes :+
Daar kan je ook niet gewoon een van nemen hea :=

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 18:36

haha!nee erg is dat he!helaas blijft dat nooit bij 1 dropje of snoepje!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 18:37

Nee echt stom :+ :P
Gelukkig had ik de rest van de dag me nog netjes gedragen...

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 18:46

Ik heb m'n warme eten op :9
Wil écht naar de sportschool, maar liever niet alleen :\ En ene vriendin waar ik mee sport kan niet en andere heeft waarschijnlijk geen zin maar wist t nog niet.. :\

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 18:57

sokje87 schreef:
Ik vind dat er wel weer erg slanke dagen worden gepost. Sorry, kan niet zeggen dat ik er enthousiast van word. :n Verder zijn jullie schatten hoor :D

Ik schrok er zelf ook een beetje van :j :o Heb dus vanmiddag nog een grote eierkoek genomen en een glas dubbelfris light bij mn eten en zit nu op 1259 kcal, en dan neem ik vanavond nog even iets :)

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 19:03

Ik zit dankzij de dropjes nu weer op 1230 excl avondeten nog, die ik kom wel op de 1700/1800 denk ik....

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 19:04

Goedenavond dames :D Jullie hebben heel wat bijgekletst :D
Gaan straks een ovenschotel van vis, erwtjes en worteltjes en rijst eten :P Jamie :P
Moet straks ook weg :/ Ga weer laat thuis zijn vrees ik :=
Heb de caloriechecker er ff bijgenomen en daar staat dat ik vandaag(met avondeten en T vanavond ) 1086 heb genomen. Is best schrikken :=

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 19:11

Marloez schreef:
Ik heb dat ook soms, dan sla ik een beetje door. := Ik sla óf door in te veel eten of in dus te weinig.. Maar dat laatste heb ik zelden en zeker niet in de winter. :') Wel in de zomer, dan is m'n eetlust minder.

Mijn lijst voor vandaag:

O: biogarde met banaan
T: ontbijtkoek
M: notenbroodje met eiersalade
T: notenbroodje met appelstroop, later nog een appel
A: gemengde groenten met een vega burger
T: dat worden waarschijnlijk weer mandarijntjes. :P

Is maïsbrood trouwens een dikmaker?

Maisbrood is niet persé een dikmaker hoor. Maar het is beter om volkorenbrood te eten. Vind je dag netjes zo. :j Waarom niet iets met koolhydraten en/of onv. vetten 's avonds?

@Armaris: Daar moet je wel wat aan doen. Dat is echt heel erg weinig!

@Wendy: Dat is al beter. Ik zou alleen zorgen dat je volgende keer wat meer inplant, met gezonde dingen. ;) Waarom ga je liever niet alleen sporten?

@Aniek: ik vind 1700-1800 heel netjes hoor. Beetje jammer dat het van de dropjes komt natuurlijk, maar dat is juist een heel nette hoeveelheid kcal. :j

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 19:12

Ja ik dacht ook dat ik toch regelmatig at enzo alleen wist dus niet dat het zo weinig calorien waren, ga er ook meer opletten dat ik genoeg binnenkrijg :j Ik ga liever niet alleen omdat ik het samen zowiezo gezelliger vind en ik ben best wel onzeker en dan is het wel fijn om met iemand samen te gaan :)
Edit: zeker omdat ik al een aantal weken niet ben geweest :o

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 19:16

Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat ik aan zoweinig calorieën kwam := De diëtist was er ook van op de hoogte, had wel een schema voor 1300 calorieën opgesteld :=
Nu begrijp ik waarom ik op 2maanden al 3kg ben afgevallen met de feestdagen én zonder te sporten én met medicatie :=

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 19:16

Ja klopt hoor sokje.
Maar omdat ik gisteren zo'n slechte dag had wou ik het eigenlijk rond de 1600 houden als balansdagje. Maar slecht is dit zeker niet nee ;)

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 19:55

sokje87 schreef:
Maisbrood is niet persé een dikmaker hoor. Maar het is beter om volkorenbrood te eten. Vind je dag netjes zo. :j Waarom niet iets met koolhydraten en/of onv. vetten 's avonds?

Oh oke. :D Ik eet savonds liever fruit, is lichter verteerbaar en als ik 's avonds bijv. wat noten zou gaan eten sla ik helemaal door. := Ik kan het niet bij een gematigde hoeveelheid houden, die zak moet in 1 x op.. O:)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 20:01

Ik denk dat ik toch maar alleen naar de sportschool ga :=

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 20:12

Zo, vandaag redelijk druk geweest :+.
Vanmiddag bij de homeopate geweest.. en natuurlijk gevraagd hoe ik eerst die 8kg die ik als kadootje van de pfeiffer heb gekregen, zo snel mogelijk weer kwijt raak }>
Helaas had zij ook geen wondermiddeltje.. :(:)
Zij raadde mij aan, om 3 maaltijden op een dag te eten, rond 10 uur en 3 uur een tussendoortje, wat (redelijk) gezond is, en een half uur per dag te bewegen, en dan geldt wandelen met de hond, fietsen enzo ook bij..

Ik eet nu als tussendoortje een snack a jack, ongeveer 2 op een dag, zo ff kijken wat de caloriechecker daar van zegt :D

Editje: zon grote snack a jack cheese bevat 38 kcal, dit lijkt mij niet erg veel ofwel??

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 21:06

SaNNeS88 schreef:
BA: jij hebt ook altijd gelnagels he? Hoe gaat het opvullen in z'n werk? vijlen ze er dan een laagje vanaf en dan opvullen met gel ofzo? Morgen laat ik ze opvullen, maar de hoekjes en bovenste randjes laten echt al los... valt dat te repareren?

ze vijlen dan zoveel mogelijk gel weg, zodat je nagel alleen nog beschermd is door een heel dun laagje gel. dan zetten ze er een nieuwe laag op, waardoor je weer een hele nieuwe nagel creeert.
in het begin is het heel normaal dat je om de 2,5/3 weken laat opvullen. door het beschermlaagje van de gel gaan je nagels extra hard groeien. na een poos neemt dat af. ik ga nu om de 4 weken. tenminste.. nu? voor het klussen heb ik ze eraf laten halen, de 27e gaan ze er gelukkig weer op! wat vind ik mijn handen lelijk zeg zonder die nagels!

caloriechecker is best confronterend, vaak merk je dan dat je te weinig eet en bijvoorbeeld te veel suikers en vetten binnen krijgt. je kan ook zien welke producten je heel goed kan eten, maar ook wat je beter niet kan eten.

ik moet eigenlijk ook strijken, hele zolder hangt vol wasgoed, maar kan er echt de moed niet voor opbrengen. vandaag strijkles aan de leerlingen gegeven (verschillende groepen, vanaf half 10 tot half 3), daarna 12 gordijnen gestreken en opgehangen bij mijn moeder en nu kan ik geen strijkbout meer zien :+
morgenavond maar...

ellen niet alleen snack a jack eten als tussendoortje (en dan ook nog maar 1!!), maar ook nog 2 stuks fruit.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 21:26

oke... dan weet ik een beetje wat me te wachten staat :D

Nou, heb net nog lekker een uurtje gefitnessed... ging lekker... alleen toen ik thuis kwam stond er een beker warme choco (light) voor me klaar :P :9 ...

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 21:29

Zo pfff ben thuis, was een lange dag... Zit nu lekker aan m'n bord rijd met rode curry (had ik bewaard van zondag) :Y)

Sok is begonnen aan kruisverhoren zie ik :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 21:54

Wen lekker gesport :D Spieren trillen nog helemaal een beetje := :)) Veel met gewichten gedaan enzo en veel springen :') Moest af en toe ff stoppen, maja, ook een poosje niet geweest en ziek geweest enzo, viel me nog mee :j En op 't eind echt een paarhonderd buikspieroefeningen :7 Zelfs de fitnessmannen (die doen na de lessen vaak mee met de buikspieroefeningen) klaagden :') _O- En moesten 40 keer opdrukken, vrouwen mochten op de knieën dus dat ging nog wel, maar de mannen moesten gestrekt, was grappig _O-

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 21:59

zoo :O ik ga zo lekker mn bedje in met laptop en nieuwe aflevering Grey's anatomy :j ben echt zoo gaar :O

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 22:04

opdrukken kan ik dus echt niet! heb net ook nog een halve zak chips op. voel me ff k u t, ben doodmoe en hans is er niet. allemaal redenen om te snaaien.
zo naar bed, morgen maar weer een nieuwe dag.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 22:06

Ik ga nu douchen, en dan ook tukken...
Morgen even knallen aan mn stageopdracht... was ik vandaag ook al van plan, maar is er niet van gekomen...

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 22:07

Haha ik kan ook niet opdrukken hoor! Maar moet je es proberen op zo'n fitnessbal te gaan liggen en dan opdrukken! Dat moest in de les, en daarna tijdens de buikspieroefeningen enzo moesten we ook opdrukken (de mannen dus gewoon gestrekt) maar de vrouwen moesten zeg maar op 1 knie en 1 been gestrekt naar achter en dan door je armen zakken en weer omhoog en later van been wisselen. Dan is het een stuk minder zwaar :j

Niet te veel snaaien hoor, ga je je alleen maar rottiger voelen. Anders lekker even een vriendin bellen om bij te kletsen? :) Of idd gewoon naar bed gaan :j Morgen vast een betere dag :Y) :(:)

Ik heb nu na het sporten nog lekker even 2 rijstwafels met honing genomen :9 Ga zo ook douchen en naar bed. Morgen sinds anderhalve week weer werken := Geen zin :o

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 22:08

Ik heb net mijn bord spaghetti op, mjam wat was dat lekker! :9

Mijn dag uiteindelijk:
O: 2 geroosterde wb met flinterdun plakje kipfilet * beker aanmaak en thee
t: handje noten
L: -
t: appel en handje zoutjes * thee thee thee
t: 2 wb met een gebakken ei * thee thee thee
A: spaghetti met rode saus en een klein beetje met boter en suiker * glaasje cola en thee thee thee

Beweging : 2 x naar school gefietst en ga lekker vroeg slapen. :D