Rafarta schreef:Dan kom ik mij ook melden.
Ik ben Amber, 20 jaar, studeer nu nog leraar Nederlands maar na de zomer ga ik naar de pabo voor Vrije School onderwijs in Zeist. Kleine ettertjes in plaats van pubers dus
he, nog een juf! welkom!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rafarta schreef:Dan kom ik mij ook melden.
Ik ben Amber, 20 jaar, studeer nu nog leraar Nederlands maar na de zomer ga ik naar de pabo voor Vrije School onderwijs in Zeist. Kleine ettertjes in plaats van pubers dus
MaiMai schreef:Dank je wel voor het welkom
Ik sluit me helemaal aan bij wat Imre zegt: ze zijn snel, wendbaar, klein maar fijn
@mystica: ik ben 1.63 ongeveer.
Wat ik vandaag gegeten heb en ga eten:
O: 2 boterhammen, 1 met kaas en 1 met ham
L: Focacia (een hele grote, eigenlijk te grote en ook best wel vet)![]()
T: Cup-a-soup en ws. een Festini-ijsje
D: Van die dunne worstjes met broccoli en semmelknödel (Duits, brooddeegballen)
Optimel vruchtenyoghurt
En verder al een liter Spa en Fruit op, dat krijg je met dit weer.
En verder fiets ik vanavond nog naar stal (ca 45 min. met dit weer) om te rijden en weer terug te fietsen 45 min.
benangelique schreef:okee, nu ben ik helemaal strontsjaggie....
eerst dat gemiep van die vriendin (nog steeds niets gehoord, ook niet op mijn 2e sms) en nu staan er 2 van die slanke dennen op het balkon tegenover mijn tuin: 'gut, wist niet dat konijnen konden voetballen'. 'nee, wist ik ook niet, ziet er wel grappig uit'. 'dat baasje kan beter een potje gaan voetballen, ze is echt dik'. 'ja, en dan heeft ze nog een navelpiercing ook'
Myra schreef:benangelique schreef:okee, nu ben ik helemaal strontsjaggie....
eerst dat gemiep van die vriendin (nog steeds niets gehoord, ook niet op mijn 2e sms) en nu staan er 2 van die slanke dennen op het balkon tegenover mijn tuin: 'gut, wist niet dat konijnen konden voetballen'. 'nee, wist ik ook niet, ziet er wel grappig uit'. 'dat baasje kan beter een potje gaan voetballen, ze is echt dik'. 'ja, en dan heeft ze nog een navelpiercing ook'
Nahja zeg, de trutten.
Chubby schreef:Ik heb werkelijk niks met snel, wendbaar en klein maar fijnDoe mij maar relaxed, log en huge
![]()
Pffff.. Heb toch genoeg gedronken, maar alweer hoofdpijnWil wel gaan rijden straks (rijden: niet vallen!
)..
Citaat:O: 2 bruine boterhammen met kaas
T: Waterijsje
L: 1 bruine boterham met kaas
T: Paprika & Wasa Sandwich
D: Kipfilet, Gebakken aardappeltjes (in olijfolie) en sla.
T: Paprika.Citaat:Is dat dus voor vandaag of voor morgen, want ik vind het best netjes (en al helemaal als jij er zo slecht over denkt).
Ik mis alleen zuivel en de avondsnack mag wel iets meer zijn anders heb je wel erg weinig op een dag