[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 16:24

Rafarta schreef:
Dan kom ik mij ook melden.

Ik ben Amber, 20 jaar, studeer nu nog leraar Nederlands maar na de zomer ga ik naar de pabo voor Vrije School onderwijs in Zeist. Kleine ettertjes in plaats van pubers dus Clown

he, nog een juf! welkom!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 16:25

MaiMai schreef:
Dank je wel voor het welkom Lachen

Ik sluit me helemaal aan bij wat Imre zegt: ze zijn snel, wendbaar, klein maar fijn Lachen

@mystica: ik ben 1.63 ongeveer.

Wat ik vandaag gegeten heb en ga eten:

O: 2 boterhammen, 1 met kaas en 1 met ham
L: Focacia (een hele grote, eigenlijk te grote en ook best wel vet) Bloos
T: Cup-a-soup en ws. een Festini-ijsje
D: Van die dunne worstjes met broccoli en semmelknödel (Duits, brooddeegballen)
Optimel vruchtenyoghurt
En verder al een liter Spa en Fruit op, dat krijg je met dit weer.

En verder fiets ik vanavond nog naar stal (ca 45 min. met dit weer) om te rijden en weer terug te fietsen 45 min.

je dag ziet er goed uit. zou alleen de SpaFruit vervangen voor water (eventueel met een klein beetje oploslimonade). Scheelt weer heel wat suikertjes.
Zo lekker, die focacia.....

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 16:27

okee, nu ben ik helemaal strontsjaggie....
eerst dat gemiep van die vriendin (nog steeds niets gehoord, ook niet op mijn 2e sms) en nu staan er 2 van die slanke dennen op het balkon tegenover mijn tuin: 'gut, wist niet dat konijnen konden voetballen'. 'nee, wist ik ook niet, ziet er wel grappig uit'. 'dat baasje kan beter een potje gaan voetballen, ze is echt dik'. 'ja, en dan heeft ze nog een navelpiercing ook'

Boos!

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 16:30

Grrr....

Dat water is bij mij echt een probleem. Als ik een dag op pad ben en een flesje meeneem gaat het er zo in, maar als ik zoals vandaag thuis werk en me verveel, dan pak ik al snel iets waar ween smaakje aan zit... Of boel smaak Nagelbijten / Gniffelen

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 16:34

benangelique schreef:
eerst dat gemiep van die vriendin (nog steeds niets gehoord, ook niet op mijn 2e sms) en nu staan er 2 van die slanke dennen op het balkon tegenover mijn tuin: 'gut, wist niet dat konijnen konden voetballen'. 'nee, wist ik ook niet, ziet er wel grappig uit'. 'dat baasje kan beter een potje gaan voetballen, ze is echt dik'. 'ja, en dan heeft ze nog een navelpiercing ook'

Boos!

Nahja zeg, de trutten. Boos!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 16:36

haha, heel herkenbaar! toch went water ook wel snel. waarom zet je niet een paar van die kleine flesjes in je koelkast? ik maak ze van te voren aan met wat lessini en dan pak ik die. op het moment zelf klaarmaken vind ik te veel werk...

pff, kom vandaag maar aan de 1021 kcal.. veel en veel te weinig dus. eet dus maar wat extra brood bij die maaltijdsalade of na het rijden nog een schaaltje yoghurt met allbran ofzo

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 16:36

Welkom aan de nieuwelingen! Super dat jullie weer naar een gezond gewicht willen ook!

BA, zennnnnnnn: wat een mutsen zeg! Boos!

Ik heb werkelijk niks met snel, wendbaar en klein maar fijn ROFL Doe mij maar relaxed, log en huge Haha!

Focacia ken ik niet, is maar beter ook weer!

Pffff.. Heb toch genoeg gedronken, maar alweer hoofdpijn Boos! Wil wel gaan rijden straks (rijden: niet vallen! Tong uitsteken )..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 16:37

Myra schreef:
benangelique schreef:

Boos!

Nahja zeg, de trutten. Boos!

vooral omdat dit de eerste keer weer is in bikini en ik me eigenlijk nog een soort goed voelde erin ook....

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 16:39

Chubby schreef:
Ik heb werkelijk niks met snel, wendbaar en klein maar fijn ROFL Doe mij maar relaxed, log en huge Haha!

Pffff.. Heb toch genoeg gedronken, maar alweer hoofdpijn Boos! Wil wel gaan rijden straks (rijden: niet vallen! Tong uitsteken )..

ik ga voor de gulden middenweg: snel, wendbaar, huge en zo af en toe relaxed...

hoe kan het dat je zo vaak hoofdpijn hebt? heb je dat al bij je dieetiste aangekaart? Je moet inderdaad lekker gaan rijden. anders blijf je toch in de bak vandaag? is er anders geen stalgenootje die met je meewil en waardoor chub wat rustiger blijft?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 16:39

Welkom aan de nieuwelingen Haha!!!

Nou heb ik toch een vraagje aan jullie hoor.

Hebben jullie nou nooit last van dat mensen zeggen dat je niet genoeg, of gewoon niet kan afvallen omdat je gewoon eenmaal 'dik' bent?

Ik zeg vaak dat ik rond de 70 wil wegen (ik ben 1.72) maar eigenlijk wil ik gewoon naar de 60. Maar mensen zeggen dan al gauw: dat red je niet. Nou misschien niet, maar waar een wil is, is een weg, niet waar?

En swirls..Maar goed dat ik het niet ken geloof ik Haha!

Nee maar het mag toch niet, ijs. Alleen af en toe een waterijsje uiteraard.

Iemand nog meer tips?

Die appelmoes lijkt me in elkgeval wel lekker Haha!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 16:43

mensen denken vaak dat het OF je bouw is, OF dat je geen doorzettingsvermogen hebt... Laat ze de pip krijgen en bewijs dat ze geen gelijk hebben! bij mij vergroot dat alleen maar mijn motivatie.

Wat voor tips wil je? over het ijs? van mijn dieetiste mag ik ook 1 danoontje per dag; stokkie erin en invriezen maar! zijn nog best hele lekkere ijsjes ook.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 16:46

Het lag absoluut niet aan de frisheid van Chub dat ik ben gevallen hoor. Samen rijden en in de buitenbak rijden is eerder gevaarlijk dan alleen een blokje om Knipoog

Heb gelukkig niet zo vaak hoofdpijn, maar nu wel ff. Misschien komt het door de val zondag, toen ben ik toch wel aardig met m'n kop op het asfalt gekletst Bloos

FG, een doel stellen en er naar streven is natuurlijk heel goed, maar zo'n doel moet wel realistisch zijn. Anders stel je jezelf vooral teleur.. Ook ik zeg: begin eens met die 70 en als je dan nog verder wilt gaan, doe dat dan met kleine stapjes om goed te blijven controleren dat je je goed voelt..

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 16:46

Iets waar toevallig meer vetten 'mag best' af en toe hoor Flevo. Je moet niet alles gaan verbieden, daar komt niks goeds van. Knipoog
Je hamster is inderdaad een Goudhamster hoor, dat hadden ze dan weer wel goed in de dierenwinkel. Haha!

Soepen, maar dat had je al toch?
Tja, veel dingen als yoghurt en shakes? Verder weet ik het ook niet. Bloos!

Ik heb vrouwen gezien die 40 kilo zijn afgevallen of meer, dus het kan zeker. Ja

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 16:48

ik ga julllie voor vandaag verlaten girls. ik ga even op het fietsie naar de AH voor een salade en om half 7 richting stal om me dan samen met noob een uur lang af te laten beulen... Clown

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 16:54

Geniet ervan BA Haha!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 16:54

Hoi iedereen, ben weer terug van vakantie!

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 16:56

@flevogirly: dat heb ik inderdaad ook vaak gehoord. Ik weet dat het niet zo is, maar ik vraag me wel eens af of er bij je lichaam een bepaald gewicht hoort dat hoger is dan je zou willen, beetje ingewikkeld uit te leggen. Zo cirkel ik vaak rond de 65 kilo, terwijl volgens de dietiste 58 voor mij goed zou zijn.

Ik hoorde trouwens gisteren iets over dat je boven je 20e je vetcellen niet meer kwijtraakt, ze krimpen hooguit. Blegh...

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 17:02

Citaat:
O: 2 bruine boterhammen met kaas
T: Waterijsje
L: 1 bruine boterham met kaas
T: Paprika & Wasa Sandwich
D: Kipfilet, Gebakken aardappeltjes (in olijfolie) en sla.
T: Paprika

Citaat:
Is dat dus voor vandaag of voor morgen, want ik vind het best netjes (en al helemaal als jij er zo slecht over denkt).
Ik mis alleen zuivel en de avondsnack mag wel iets meer zijn anders heb je wel erg weinig op een dag
.

Ja, dat is over vandaag ja. Ik drink ook nog zuivel erbij, namelijk een halve liter Optimel, verdeeld over 's morgens en 's middags. En gewoon drinken is vrijwel altijd CrystalClear of Fanta Pomelo light, en vandaag heb ik van dat vruchtendrank light geprobeerd van roosvice, ook met maar 24kalorieen per glas., cola enz drink ik al maanden niet meer. En 's avonds, is het meestal een paprika of 2, of een appeltje, of een kommetje vla. Is een beetje afhankelijk van het weer, de hoeveelheid honger en of ik nou thuis ben of bij mijn vriend.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 17:02

Je kunt ze kwijtraken door liposuctie.. Maar na liposuctie blijven er altijd vetcellen achter, welke gewoon enorm kunnen opzwellen/ vullen..

Zo liet mijn voormalig schoonmoeder haar buikje wegzuigen, maar een jaar later (gewoon dooreten zoals ze altijd deed en niet meer bewegen) was ze verbaasd dat haar nieuwe kleding niet meer paste Clown

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 17:05

welkom aan alle nieuwelingen

Wat ijslanders betreft ik vond het altijd erg leuke beesten om te zien. En de eerste keer dat ik erop zat vond ik ze ook fijn rijden tot dat hij me alle hoeken van de bak heeft laten zien dit is niet een keer gebeurt, de week daarna moest ik er weer op deed hij het weer en sinds dien heb ik het niet meer zo op ijslanders ik weet het is generaliseren maar toch.

flevo, Ik heb het een keer andersom meegemaakt. Er was een meisje bij mij op de manege en die was gewoon TE dik het paardje waar ze op moest viel ook gewoon om vanwege haar gewicht. Maar weet je wat ze zei "ik kan er niks aan doen ik ben zo gebouwd"

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 17:05

Hoooooi Haha!

Ach gut BA, laat ze lekker praten zeg, die hebben niets beters te doen!
Doei! Mocca, hoe was je vakantie? Haha!

Mijn dag vandaag

o: 1 vb boter/kaas, 1 snee rozijnenbrood met boter, karnemelk
t: -
l: grote appelflap
t: 3 glazen aanmaak limonade
t: 2 witte bolletjes boter/kaas
a: 2 grote pitabroodjes met wokgroenten, vegetarisch gehakt, chilisaus
t: banaan en geschilde appel met magere yoghurt

resultaat: 2207 kcal Lips are sealed
Gelukkig heb ik zo'n 4 a 5 uur huishoudelijk werk gedaan vandaag.

Mochten jullie je afvragen waarom ik die appelflap eet.
Op dinsdag en donderdagochtend werk ik voor de thuiszorg bij een mevrouw die mijn aanwezigheid erg waardeerd, omdat ze gewoon eenzaam is.
Dan wil ze graag samen met mij 'lunchen' (zoals zij dat noemt) omdat haar vorige hulp dat ook altijd deed. En ik haar ogen is zo'n grote appelflap gezond. (400 kcal, 24 gram vet Lips are sealed)
Neem daardoor ook bewust geen tussendoortje, ook nooit zin in trouwens als ik net lekker op gang ben met schoonmaken.
Laatst bijgewerkt door Spetterlover op 08-05-08 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 17:06

@ba: bah wat voor poedersuiker! die "modeletjes" eten smorgens niets, smiddags een appel en savonds een boterham
trek het je niet aan hoor lievert! jij bent vast stukken mooier Knipoog

kheb net buitengelegen een 40 min en bah wat warm! Bloos! jammer dat ik geen bikini mee heb of een kort broekje. bijna niets bij omdat ik normaal maar een wekendje zou blijven. zit hier nu bijna 2 weken!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 17:07

@Mocca: welkom terug Haha! hoe was je vakantie?

@BA: je hebt gelijk, eigenlijk moet je het gewoon 'bewijzen' wat je kan Haha!

@Myra: ik moet juist ook iets vinden waar beetje meer in zit (suikers ofzo) want ja als je zo weinig eet moet je toch iets van koolhydraten binnen krijgen.

@Chub: jeetje naar hoor dat je van je paardje bent gevallen! Verdrietig

@MaiMai: welkom ten eerste Haha!!
Nou mijn diëtiste zegt dus ook dat ik 60 haal, en de dokter denkt van ook. Mijn moeder gelooft er ook wel in zegt ze, door de dokter en diëtiste. Maar waarom geloven kennissen enzo het dan niet?

Over die vetcellen: ik weet niet of het waar is.. ik blij dat ik nog maar 19 ben hahaha Tong uitsteken

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 17:07

Amanda, Je hebt best wel hele nette dag volgens mij. Alleen je lunch mag nog wel een boterham bij.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 17:09

flevo, waar een wil is is een weg. En zoals onze oude wiskunde leraar altijd zij kan niet is dood en wil niet ligt ernaast.