Nuage schreef:Ontbijt is yoghurt met een cracker he wat ik eet![]()
Ik heb voor dit dieet bijna 700 euro betaald dus wil me er wel graag aan houden. Het is samengesteld n.a.v. bloedtesten. Ik zou toch graag mijn dieetfrustratie kwijt willen hier als dat mag.
Over een dag gezien eet ik dit:
3x groente
2x vis/vlees/kip of kaas
1x yoghurt
5x cracker
2x fruit
Dit zegt me weinig over porties/hoeveelheden en bijvoorbeeld wat voor crackers. Kan me goed voorstellen dat je je aan het dieet wil houden, en uiteraard kan je je frustratie hier kwijt. Het is nooit mijn bedoeling geweest om je onwelkom te laten voelen. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat de frustratie misschien juist wel voortkomt uit het feit dat je niet genoeg binnen krijgt snap je? Hoe kan je fatsoenlijk avondeten met dit dieet bijvoorbeeld? En hoe voel je je zelf bij dit dieet?
Manon je moet het uiteraard zelf weten dat je SB wil volgen, ikzelf vind het idee van een soort vast patroon heel goed aan SB maar ik vind het feit dat je te weinig binnenkrijgt geen goed idee. Sonja is hierdoor ook al een aantal keer negatief in het nieuws gekomen omdat mensen uiteraard zijn gaan jojoen.... Enne, we zijn hier op het forum om elkaar advies te geven toch? We praten hier over dieet, eten, frustraties en schema's, dus dan komen dit soort onderwerpen onvermijdelijk ook aan bod....
Liedje meis ik weet er ook weinig van haha ach ja