t: appel
b: 40 minuten gefietst
l: een tosti (2 b b) met een beetje curry
b: 2,5 uur vakkenvullen
a: een bord pastasalade

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:Ik ben er een onbedoeld fruitdagje van aan het maken
O: havermout met peer en spelt/amandelmelk
T: 3 vk crackers met hummus, stuk bruin brood met pindakaas, paar aardbeien en kersen, nectarine
L: havermout met peer, nectarine en (te weinig) spelt/amandelmelk
Gefeliciteerd jamieblont! Lekker taart eten.
phormicola schreef:Een glas alcohol is echt geen ramp hoor. Sterker nog, de dag nadat ik 1 biertje heb gedronken kan ik harder knallen tijdens m'n workouts. Ik lees wel vaker dat alcohol (matig) best kan helpen op de weg naar een beter lijf
Gefeliciteerd Jamie!
Anoniem schreef:phormicola schreef:Een glas alcohol is echt geen ramp hoor. Sterker nog, de dag nadat ik 1 biertje heb gedronken kan ik harder knallen tijdens m'n workouts. Ik lees wel vaker dat alcohol (matig) best kan helpen op de weg naar een beter lijf
Gefeliciteerd Jamie!
Ik drink eigenlijk elke dag wel 2 glazen wijn bij het eten. Soms ook bij de lunch. Vast niet heel gezond maar qua gewicht merk ik er weinig van.
Ayla schreef:+ 'n stukje aardbeien kwarktaart, waar ik érg vol van zitVandaag:
O/L: 1 boterham met 1,5 gebakken ei, een snufje zout en peper + 1 glas halfvolle melk
T: 1 appel, een aantal chocolaatjes + een stukje chocoladereep strawberry cheesecake
A: ovenrosti's met wat mayo, een hamburger en sla met tomaat, komkommer en augurk
D: zelfgemaakt ijsje van magere yoghurt
Eigenlijk alleen een boodschap gedaan en de hond uitgelaten.verder alleen een aantal dingetjes thuis gedaan. De chocola kon ik niet weerstaan, had het al een tijdje niet meer gehad en het mocht een keer van mezelf nu ik eindelijk vakantie heb na een stressvol schooljaar en toetsweek.
SaZ schreef:Ik moet wel toegeven dat ik soms ook wel wat selectief ben en sommige dagen gewoon maar niet post hoor
En die focus op calorieën lijkt me niet meer dan logischJe bent in relatief korte tijd al super goed vooruit gegaan. Je kunt niet van jezelf verwachten dat je ineens alles zomaar los kunt laten
SaZ schreef:Ik moet wel toegeven dat ik soms ook wel wat selectief ben en sommige dagen gewoon maar niet post hoor
En die focus op calorieën lijkt me niet meer dan logischJe bent in relatief korte tijd al super goed vooruit gegaan. Je kunt niet van jezelf verwachten dat je ineens alles zomaar los kunt laten