Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Vanavond lekker na het sporten 
Wendy15 schreef:Mijn dag:
O: meergranen cracker met plakje kipfilet en een volkoren beschuit met honing
T: rijstwafel
L: 2 volkoren boterhammen met boter en 3 plakjes kipfilet
T: Appel
D: Zilvervliesrijst met kipragout en de andere helft van de pot worteltjes en doperwtjes van gister
T: ?
En wil vanavond eigk ff naar de sportschool, maar ff horen of vriendin meegaatEn hopen dat het een beetje gaat tussen de hoestbuien door dan

Maar hoeveel lepels dat zijn denk ik helemaal niet bij na, weet ik zo niet eens? 
Dus heb bij rijst 4 lepels gedaan en bij ragout 4 lepels en bij groente 4 lepels
Maar zou dus betekenen dat ik op nóg minder calorien kom?
Dat klopt toch niet? Want ik was imo juist zo goed bezig
Ook met tussendoor nog wat eten enzo.. Wat vinden jullie van mn dag dan?
2 manden strijkgoed weg...staat er nog 1 maar die zit vol met overhemden van mn vader en beddengoed..die mag ze lekker zelf doen 

ik heb trouwens grote eierkoeken, dus dan vul ik dat wel als 2 in
dan zit ik denk ik rond de 1400 ofzo? Wil eigk wel gaan sporten, maar k heb geen zin om alleen te gaan
maar vind het wel ok voor mn balansdag en heb absoluut geen trek oid...SaNNeS88 schreef:BA: jij hebt ook altijd gelnagels he? Hoe gaat het opvullen in z'n werk? vijlen ze er dan een laagje vanaf en dan opvullen met gel ofzo? Morgen laat ik ze opvullen, maar de hoekjes en bovenste randjes laten echt al los... valt dat te repareren?
Verder zijn jullie schatten hoor
sokje87 schreef:SaNNeS88 schreef:BA: jij hebt ook altijd gelnagels he? Hoe gaat het opvullen in z'n werk? vijlen ze er dan een laagje vanaf en dan opvullen met gel ofzo? Morgen laat ik ze opvullen, maar de hoekjes en bovenste randjes laten echt al los... valt dat te repareren?
Dat wordt gewoon weggevijld en opnieuw opgevuld. Doe jij zelf nog een topcoatje lakken oid?
Ik vind dat er wel weer erg slanke dagen worden gepost. Sorry, kan niet zeggen dat ik er enthousiast van word.Verder zijn jullie schatten hoor
xingridx schreef:hmm Sok, maar ter compensatie van 6x uit eten in 9 dagen mag het toch wel een keer?

Ik sla óf door in te veel eten of in dus te weinig.. Maar dat laatste heb ik zelden en zeker niet in de winter.
Wel in de zomer, dan is m'n eetlust minder.