Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wendy15 schreef:Mijn dag:
O: meergranen cracker met plakje kipfilet en een volkoren beschuit met honing
T: rijstwafel
L: 2 volkoren boterhammen met boter en 3 plakjes kipfilet
T: Appel
D: Zilvervliesrijst met kipragout en de andere helft van de pot worteltjes en doperwtjes van gister
T: ?
En wil vanavond eigk ff naar de sportschool, maar ff horen of vriendin meegaatEn hopen dat het een beetje gaat tussen de hoestbuien door dan
SaNNeS88 schreef:BA: jij hebt ook altijd gelnagels he? Hoe gaat het opvullen in z'n werk? vijlen ze er dan een laagje vanaf en dan opvullen met gel ofzo? Morgen laat ik ze opvullen, maar de hoekjes en bovenste randjes laten echt al los... valt dat te repareren?
sokje87 schreef:SaNNeS88 schreef:BA: jij hebt ook altijd gelnagels he? Hoe gaat het opvullen in z'n werk? vijlen ze er dan een laagje vanaf en dan opvullen met gel ofzo? Morgen laat ik ze opvullen, maar de hoekjes en bovenste randjes laten echt al los... valt dat te repareren?
Dat wordt gewoon weggevijld en opnieuw opgevuld. Doe jij zelf nog een topcoatje lakken oid?
Ik vind dat er wel weer erg slanke dagen worden gepost. Sorry, kan niet zeggen dat ik er enthousiast van word.Verder zijn jullie schatten hoor
xingridx schreef:hmm Sok, maar ter compensatie van 6x uit eten in 9 dagen mag het toch wel een keer?