Nuage schreef:Zal ik dan niet meer posten?
Wat een onzin zeg " onder het mom van een dieet"
Denk je dat ik het zelf verzonnen heb ofzo? Ik dieet onder begeleiding van een dieetcentrum. Ik ben echt een beetje verbaasd door jouw felle reactie, hoe goed ook bedoeld misschien, maar ik krijg echt een je-bent-hier-niet-welkom-vibe...
Dela ja ik vind het te weinig wat je eet, zal het even onderbouwen. Je ontbijt bijvoorbeeld is de belangrijkste maaltijd van de dag om je spijsvertering op gang te helpen. 1 cracker (!) is zeker niet voldoende in mijn ogen....En 1 mandarijntje vind ik ook erg magertjes als tussendoortje...Kom jij aan je zuivel en eiwitten op deze manier?
Nuage dat is zeker niet mijn bedoeling om zo fel over te komen, je voelt je aangevallen omdat jij een dieet volgt (welk ook alweer kan het zo snel niet terugvinden). Wat ik daarmee bedoel te zeggen is dat een dieet leuk en aardig is, maar dat je altijd zelf in de gaten moet houden of je wel genoeg binnenkrijgt, je kan niet zeggen: ja maar ik moet zo weinig eten omdat ik dat en dat dieet volg.....Het was overigens zeker niet persoonlijk tegen iemand gericht maar meer een opmerking in het algemeen....
Mijn planning trouwens vandaag: beetje chaotisch, geen tijd om te koken en lunchafspraak met werkgever die pizza wil gaan eten...
o: magere yoghurt met wheat bits
t: pakje volkoren crackers
l: kleine pizza zonder vlees met groenten
t: appel
a: salade met gerookte kip