Vooraf hadden we een carpaccio van hert
En een zeevruchten gebeuren met scampi’s, mosselen en coquilles.
Als hoofd een vlaams stoofpotje en rosbief met parmezaan. Toetje paste er niet meer bij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Exitium schreef:Ja, maar ze wil liever geen fruit
Meest voor de hand liggen inderdaad sauzen met fruit (sinaasappelsaus is de klasssieker, framboos werkt ook goed) of alcohol (rode wijn, port, laatst heb ik met rum gedaan).
Exitium schreef:Je zou de Aziatische kant op kunnen denken, iets met sojasaus, honing, knoflook en gember bijvoorbeeld.
Suliko schreef:Gisteravond bij mijn moeder kerst gevierd, we hadden allemaal wat gemaakt en het was volledig vegetarisch ondanks dat mijn broers wel vlees eten (en ook iets niet vega mochten maken, maar dat gewoon niet deden).![]()
Voorgerecht was heerlijke uiensoep door mijn broer gemaakt, alleen vergeten een foto te maken.
Tussendoor camembert en roodlof-vijgensalade door mijn moeder.
[ [url=m/2QljAI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoofd was shepherds pie door mijn broertje en een notenloaf met rode saus door mij en mijn vriend. En een mandarijn, venkel, roodlof, waterkers salade door mij die niet op de foto staat.
[ [url=m/Zp7BXV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nagerecht was blauwe bessen, citroen, amandeltaart door mij. Geen foto van, wel van wat over is![]()
[ [url=m/i1mXJN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lunch zojuist met restjes! De loaf, mandarijn, roodlof, venkel en waterkers salade en een gekookt eitje.
[ [url=m/vGBh9E.jpg]Afbeelding[/url] ]
haffiefreak schreef:gaucho schreef:[ [url=m/CNUHNG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vis gourmet. Zo nog apple crumble toe.
Ziet er lekker uit.
Mag ik vragen waar je de snijplank voor het stokbrood gekocht hebt?
Rinkex schreef:Dit waren mijn hoofdmaaltijden de afgelopen dagen,ik heb heerlijk gegeten!
Zaterdag:
[img]m/YAW9Sa.jpg[/im
Veganistische ramen noodles met een broth van soya melk! Zat o.a. Zeewier,Spinazie en lente ui in.