Het blijft vermakelijk je Vengaboy dieet en blijkbaar nog erg effectief ook.
Tegen beter weten in ben ik na het meten van gisteren vanmorgen toch op de weegschaal gaan staan. 1,1kg erbij in de afgelopen 2,5 week. *gaat resultaat negeren en fijn verder met sporten en gezond eten*
Ik denk dat vooral het sporten erg effectief is, voedingsadvies ben ik net mee bezig. Maar ach, hebben jullie ook wat te lachen.
Staar je niet blind op de kilo's Katja. Ik ben bijvoorbeeld 5cm rond de taille kwijt, maar gelijk gebleven qua gewicht. Idd, resultaat negeren, en lekker verder sporten. Zal me weer eens wat meer gaan richten op jullie dagen.
Ik ben zelfs 8,5cm in mijn taille kwijt en weet daarbij aan te komen. Weet ook dat het niet erg is, erbij hoort enz. Verstandelijk gezien prima dus maar het frustreert me toch.
Ik was ook van plan om bewust niet op de weegschaal te gaan maar toch iets overmoedig geworden van de hoeveelheid centimeters die eraf was. En ik blijf een probleem houden dat ik heel erg veel vocht vasthoud als ik veel sport. Zou daar wel graag vanaf willen maar zou niet weten hoe.
Moah die vengaboy's zagen er altijd wel goed uit, snap gelijk de opmerking over glijden :p
Mijn dag: O: Cornflakes met melk, volkorenboterham met rauwkostsalade T: Eierkoek en rijstwafel met chocoladelaagje L: 2 bruineboterhammen met kipfilet, 1 cracker met zalm of filet americian T: 2 stuks fruit (denk kiwi en appel, moet nog halen) D: Uit eten, dus nog geen idee
Volgens mij is deze dag beter als de dag van gisteren.
Ik heb gisteravond nog met vriendje in de tuin gewerkt om een enorme struik eruit te slopen. Twee uur mee bezig geweest, maar het resultaat mag er zijn! Meteen wat bloembollen in het gat gezet om het een beetje op te leuken zolang we nog niets nieuws hebben om er neer te zetten.
Even geen planning. Heb echt een schandalig slechte week gehad met 2x chinees en gisteravond patat (en fruitsalade...) en ook nog een stuk slagroomtaart gister en chocola. Ga er maar even flink tegenaan dit weekend. Doe nu elke avond met vriendje buikspieroefeningen. Die jongen gaat na 20 echt dood van de pijn terwijl ik er met gemak 50 doe. Is dus vooral voor zijn spieren en motivatie dat we dit doen.
lana_te
Geplaatst: 17-04-09 10:06
30 pagina's bijgelezen! Met de vakantie kom ik niet echt toe aan bokken...
@amaris: Je vorig wekend ziet er leuk uit .
@wendy: Goede keuze met hyves meid! Niet toevoegen. Alleen al om jezelf te beschermen.
@sannevdm: Beter laat dan nooit. Sterkte . Hopelijk tot snel!
@madeira: Even over die hond die sprong naar Madeira, ik zou gewoon op die mensen geroepen hebben dat ze DIRECKT hun hond moeten komen weghalen. Anders zou die wel eens heel erg gewond kunnen zijn (en niet alleen door het paard )
@ingrid: Tjah dat is wel waar (van het afdwalen van het topic-doel), maar ja, er word nu eenmaal over vanalle gezegllige dingen gepraat hier in dit topic he .
@narrator: dat konijntje is echt te schattig!
@sokje: Leuk paardje, heb je genoten van de buitenrit? Lekkere fitnester ben jij haha!
welkom nieuwelingen
IEDEREEN HEEFT ZO TE ZIEN OOK AAN DE CHOCOLA GEZETEN MET PASEN (het moet maar zo lekker niet zijn!)
even mijn dag, hopelijk beter dan sommige andere deze week (op dit vlak haat ik vakanties) O: frosties van kellogs, 1 mok, magere melk T: ijsbergsalade (1mok), water L: ?? T: beetje popcorn en cola (ga naar de film met vriendje) A: ??
Hahaha nee hoor want hij zit in de kamer naast me En ik heb een vriend die ik voor geen goud kwijt wil. Hij is gewoon een lekker hapje om naar te kijken. Verder ken ikhem niet want hij werkt hier pas 2 weken
Saskia: haha oke, ach en kijken is legaal Ingrid: hmm lijkt me niet ideaal. Nou scheelt het ook dat ik op mijn werk niet op internet kan, behalve de homepage van het bedrijf