Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
trisca schreef:Zijn jullie lichamen aan het herconstrueren? Wil iemand nog een stukje bovenbeen? Deze week special price for you
ladyjoy schreef:Hahaha nou bedankt. Maar kom nog niet eens in de buuurt bij Nienke (laat staan bij de rest).
Bovenbeenbinnenkant.. Ik weet het niet. Ik weet gewoon écht niet hoe je dat nou minder krijgt !!!
Henzz schreef:Ik vind het mooie foto's, je ziet er goed uit, LJ! Ik vind je niet heel dik hoor! Maar goed, dat kan ik wel zeggen maar het gaat er toch om wat je zelf vindt.
Jamy schreef:Ja ik ook Sizzy, ik heb best wel gespierde benen, maar aan de bovenbinnenkant zit beetje zo'n kwabbie..
Wat een verschil zeg, goed man!
ladyjoy schreef:Van dat 'bovenbeenbinnenkantvet' slijten je broeken
ladyjoy schreef:Henzz schreef:Ik vind het mooie foto's, je ziet er goed uit, LJ! Ik vind je niet heel dik hoor! Maar goed, dat kan ik wel zeggen maar het gaat er toch om wat je zelf vindt.
Ja ik vind mezelf ook niet DIK DIK. De meeste hier zijn niet dikDe meeste zijn trouwens zelfs slank maar willen er nog meer af. Maar als ik naar een vriendin van mij kijk. Die is 1.80 en toch wel boven de 100 kilo. Haar kan je wel 'dik' noemen. Dus als ik tegen haar al klaag dat ik dik ben, vind ik het wel banketstaaf.