Volgens mij bij langdurig gebruik gaat je lichaam er steeds minder op reageren waardoor je er steeds meer nodig hebt voor hetzelfde effect.
FlairS: ik heb idd ook meer honger nu het koud is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ben vanaf nu elke donderdagavond in de sportschool te vinden haha..! Best wel goede motivatie toch?
Heee lijners.
per maand en weinig fruit en groente sloop er bij mij weer in
)
Sizzy schreef:Waarom zou je ze nemen?
Volgens mij bij langdurig gebruik gaat je lichaam er steeds minder op reageren waardoor je er steeds meer nodig hebt voor hetzelfde effect.
FlairS: ik heb idd ook meer honger nu het koud is
Perla schreef:omdat het er anders niet uit komt
Ik kon niet meer liggen enzo, heb toen de hele nacht door het huis gestrompeld en gekronkeld, ging bijna van mn stokkie. Dat dat spul zo'n effect kan hebben zegt mij wel genoeg. Schijnt ook niet uitzonderlijk te zijn [volgens mijn ma = apotheker]. Bovendien, je moet idd steeds meer gaan gebruiken. Heb het daarna nog een paar keer gebruikt [ik legde de link niet echt, en het was wel effectief op zich], maar na elke keer moet je er steeds meer gaan slikken voor het effect heeft. Nouja, ik heb ze in de prullebak gemikt iig. Perla schreef:zijn laxeer pillen slecht voor je darmen? geen overdosis (2 per dag) als je daarnaast heel veel waterdrinkt
twee geroosterde boterhammen met linesse en kipfilet 
.

Lindy schreef:LittleAnn schreef:Mijn dag (iets minder gezond dan ik had gehoopt!)
o: twee volkoren beschuitjes met light kaas
t: uhhh druk met stage
l: kop groentensoep en halve komkommer
t: twee plakjes cake
a: boerenkool met magere rookworst
ennn wsl nog wel een paar drankjes, aangezien vandaag mijn laatste stage dag was en ik een 8 heb gekregen hiervoor
Wat vind je ongezond aan deze dag?
en het feit dat ik geen tussendoortje heb gegeten. Sizzy schreef:Als ik er niet op let, kom ik absoluut niet aan m'n 2 liter water.
Maar ik heb laatste tijd steevast een pul water naast me staan, dus dan kom ik er wel aan
Het gaat om vocht in het algemeen (in voedsel zit ook vocht natuurlijk)
Echt?