Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoeska27 schreef:Ik heb voor morgen een pakket van de Biologische slager, die gaan zo hard dat je daar maar zelden tussen komt. Ik ben benieuwd.
Phuddle schreef:Hier voor het eerst een voor mij tegenvaller.
Jumbo pakketje haalde net de waarde maar allemaal spul wat wij niet eten of waarvan ik niet weet wat je ermee moet haha. #risico van het vak
400 gr. Pompoengroente
200 gr shiitake
Bakje platte peterselie
Marokkaanse maaltijd salade
Ijsbergsla
Lactose vrije yoghurt
Jinte schreef:Hier doet sinds deze week ook de Coop mee dus maar eens uitgeprobeerd, prima pakket! Alles tot vandaag behalve de eitjes (uiterste verkoopdatum is 25/9 maar houdbaar tot 4/10)
Alleen even kijken wat we met de watermeloen en hopjesvla doen want daar zijn we beiden geen fan van, maar wellicht ons bezoek morgen en anders naar de buren.
[ [url=m/LPQrJ6.jpg]Afbeelding[/url] ]
FrNo schreef:Jinte schreef:Hier doet sinds deze week ook de Coop mee dus maar eens uitgeprobeerd, prima pakket! Alles tot vandaag behalve de eitjes (uiterste verkoopdatum is 25/9 maar houdbaar tot 4/10)
Alleen even kijken wat we met de watermeloen en hopjesvla doen want daar zijn we beiden geen fan van, maar wellicht ons bezoek morgen en anders naar de buren.
[ [url=m/LPQrJ6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik weet niet of je een eigen paard hebt, maar de watermeloen kun je evt aan je paard voeren, mocht je er niemand anders blij mee kunnen maken.