Dacht dat ik dat al een paar keer had geprobeerd.. hmm.. vanavond ga ik een nieuwe poging doen!
12rebel
Geplaatst: 05-02-16 16:04
Ook na lange tijd in stilte meegelezen te hebben en soms door tijdnood een kleine reactie toch ook maar weer een leuke foto plaatsen.
Ado taart voor manlief. met natuurlijk een ajaxkleur vulling om het leuk te houden.
Laatste tijd geoefend op suikerbloemen. Erg leuk om te doen.
Rhinocornn
Geplaatst: 05-02-16 17:48
Hallo allemaal, stille meelezer hier. Ik heb een vraag: zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden met betrekking tot een combi-magnetron ten op zichte van een (elektrische) oven? Ik ben gewend om een elektrische oven te gebruiken en vroeg mij af of een combi-magnetron anders bakt? Aangezien we een combi-magnetron krijgen.
Ik heb gehoord van iemand dat bij een combi-magnetron de korsten minder bruin en knapperig worden
Nou, het is geen hoogstandje zoals 'vroegah' maar kind is er blij mee en hopelijk is het ook lekker
cp112
Geplaatst: 10-02-16 16:16
Zijn er hier mensen die in opdracht werken? Ik zoek tzt een leuke geboortetaart voor tweeling. (en ben nu gauw nog een valentijnstaart aan het zoeken maar is lastig als je je huis niet uit kan om naar de bakker te gaan )
DIVA2
Geplaatst: 10-02-16 16:18
Zal ik even voor je gaan kijken Chantal? (weer thuis, begreep ik van Nadine. Hopelijk blijven ze nog even zitten)
@Kinke/Marina, hoever zit jij bij Chantal vandaan? Ik zit véééél te ver, dat is duidelijk.
Ik moet even nadenken wie je ook alweer bent haha. Maar ik ben inderdaad weer thuis na een week ziekenhuis. Het is niet in te schatten wanneer ze komen. Kan morgen zijn, kan over 3 weken zijn... Tot die tijd mag ik eigenlijk niks super handig.
DIVA2
Geplaatst: 10-02-16 16:30
Hahahahaha. Ik ben de moeder van Nadine. Van die ander Noed.
Ik heb je pb gestuurd.
En herkenbaar, ik lag vanaf week 9 plat op bed. Met 32+5 werd het spul geboren. Door de bedrust hadden ze een supergewicht voor die termijn. Nadine 2100 en haar broer 2775. Vetkleppen!
je moet dus je foto toevoegen, kiezen uit je bestanden. Daarna op save, tot hij 100 % geupload is, als het goed is staat er dan onderaan een miniatuurfotootje. Als je daarop klikt gooit hij een reeks cijfers in je bericht, dan zou de foto er moeten staan. Anders kun je uploaden via bv mijnalbum.nl
Even een tussendoor vraagje: Hoe maken jullie een botercremefrosting? Ik heb al verschillende receptjes geprobeerd, maar mijn resultaat is altijd te slap. Eenmaal opgespoten loopt het weg en ziet het eruit als een roze(of ander kleur ) drol
Lindas2
Geplaatst: 15-02-16 23:01
.
Laatst bijgewerkt door Lindas2 op 15-02-16 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt