Haha gefeliciteerd Ergens boerenkool van de weekHeb ook heel veel groentesoep op. Had er trek in dus heb gelijk maar een hele pan gemaakt Vrijdag hadden we kerstdiner op werk. Een heerlijk buffet Ben alleen vergeten foto’s te maken. Heb alleen die van het toetjesbuffet
Alsnog van harte gefeliciteerd Exitium!Gister had ik een team uitje,gebowld en gewoktMaar het was vooral,
Thanks all DideH schreef:Exitium schreef:Thanks all Ik mocht dus ook zelf kiezen wat ik at Oh cool! Dat mag jij nou nooit! Maar de keus voor andijvie is wel een bewuste, dat eet ik al jaren op m'n verjaardag Lunchtijd
Lay_D schreef:Alsnog van harte gefeliciteerd Exitium!Gister had ik een team uitje,gebowld en gewokt[ [url=m/rwRAzR.jpg]Afbeelding[/url] ]Maar het was vooral,[ [url=m/B46al8.jpg]Afbeelding[/url] ]Ik las gebowld verkeerd en dacht dat het een super gezellig team uitje was
DideH schreef:Leftovers van borrelplankje van het weekend[ [url=m/i7h5ec.jpg]Afbeelding[/url] ]Je had al een schaaltje leeg? Hier pasta bij m'n moeder
Exitium schreef:DideH schreef:Leftovers van borrelplankje van het weekend[ [url=m/i7h5ec.jpg]Afbeelding[/url] ]Je had al een schaaltje leeg? Hier pasta bij m'n moeder [ [url=m/91QGVN.jpg]Afbeelding[/url] ]Hahaha nee daar moest nog de dadel balsamico kaasdip
Gisteravond, Vanavond, wrap die nog opgerold moest worden, de kinderen aten er nog patat bij uit de airfryer.