Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 07:32

Ik heb gisteravond ook de app gedownload en ik zie dat de filialen in de buurt 2 bakkers zijn. Hier op deze pagina zie ik al twee pakketten van bakkers. Is al dat brood nog vers genoeg? Het is namelijk wel erg veel om in een dag op te eten. Hoe doen jullie dat? Ik vind het concept super leuk.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 07:38

Brood gaat hier allemaal de vriezer in behalve natuurlijk het brood dat ik in gebruik heb. Maar ik ben, zeker samen met vriend, een grote brood eter ;).

Ik vond vorige week ontbijt ophalen bij een hotel wel even gek, maar pakketten bij de bakker of supermarkt alleen maar leuk! Al is de eerste keer wel even spannend. Maar gewoon doen! Ze weten ervan, zijn eraan gewend. Ik heb de eerste keer er ook bij verteld dat het de eerste keer was.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 07:38

Het komt rechtstreeks uit de voorraad van die dag, dus het is echt vers. Tips: invriezen wat ingevroren kan worden. Delen met anderen (vrienden/familie/buren). Producten met veel suiker kunnen wel een paar dagen vooruit in de koelkast, belegde broodjes moeten wel meteen op (dat is hier dan avondeten).

Maar de komende weken moet ik idd even geen bakkerspakketten scoren. Mijn bescheiden vriesvak is nu echt vol en ik eet al nooit brood als ontbijt, dus die maaltijdoptie om de boel op te krijgen valt bij mij al weg. :o :D

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 07:42

Ik heb nu twee keer een pakket opgehaald bij het restaurant van Beeld en Geluid op het Mediapark. Zulke leuke mensen die daar werken en toen ik ze de tweede keer bedankte kreeg ik terug: 'Jij bedankt, we zijn zo blij met mensen die meedoen met dit initiatief!' Bij een bakker ook al eens gehad dat een klant geïnteresseerd vroeg hoe dat nou werkte met die app. Nee, ik voel me absoluut niet opgelaten. Maar ik heb ook nog niets opgehaald bij een viersterrentoko... :=

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 08:42

Hier ook alleen maar positieve reacties als ik een pakket ophaalde. En voor de bakker ook fijn, want ik heb via de pakketten speltbrood en lekkere koekjes leren kennen. Dat speltbrood koop ik nu ook wel eens zonder pakket.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 09:18

Annetje schreef:
Ik heb gisteravond ook de app gedownload en ik zie dat de filialen in de buurt 2 bakkers zijn. Hier op deze pagina zie ik al twee pakketten van bakkers. Is al dat brood nog vers genoeg? Het is namelijk wel erg veel om in een dag op te eten. Hoe doen jullie dat? Ik vind het concept super leuk.

Vriezer
Ik vries brood sowieso in , anders is het oud voor het op is
En in de vriezer blijft het vers (sneetjes brood uithalen naar behoeft
Is zo ontdooid

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 09:36

Net 2 bonnen gekocht, 1 van de Hema en weer 1 van de jumbo. Ben heel benieuwd!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 10:13

sureido schreef:
Ben ik de enige die zich ongemakkelijk voelt om zo’n pakket te halen? Ik durf geen bon te kopen omdat ik het gevoel heb dat ze me raar aan kijken of zo :+

Ik kwam precies tegelijk aan met een andere TGTG afhaler en echt niemand doet raar of kijkt raar. Ook het personeel niet. Mocht de bon zelfs af laten swipen zonder in de rij te hoeven.
Alleen de andere mensen in de rij bij de kassa hadden vraagtekens boven hun hoofd :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 11:49

Jammergenoeg werd de bon van de Hema geannuleerd, krijg m'n geld terug. Net al wel bij de jumbo het opgehaald, zit er een fles mondwater bij. Dat is toch geen eten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 11:52

Dat is wel een bijzondere toevoeging ja. Maar als die uit het assortiment gaan of een ander uiterlijk hebben gekregen en weg moeten dan snap ik het wel. Dan is het nog steeds te goed om weg te gooien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 11:57

Hoor je alleen eten te krijgen dan?

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 12:04

Dat is wel het principe. Heb ook eens (weet niet of dat hier was of op facebook) een pakket gezien met aanmaakblokjes en servetten. Dat is dan weer niet helemaal de bedoeling. Maar als iets uit het assortiment gaat vind ik het niet direct erg om iets niet-eetbaars te krijgen.

Iemand nog suggesties voor blauw marsepein? Ik gebruik dat nooit, maar nu alsnog weggooien vind ik ook zonde ;).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 12:08

Maar ik heb bijvoorbeeld yoghurt en smoothies gekregen. Dat is geen eten maar wel too good to go dus water is dan t zelfde principe toch, vind ik dan. :+

Vandaag naar de spar trouwens!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 12:08

Geen idee, ik denk wel dat het uit het assortiment gaat want de houdbaarheidsdatum is 13 juni 2021. Maar vaak verkopen ze zulke producten ook voor minder dan staat er zo'n mand in de winkel met producten die eruit gaan. Nouja het is niet anders maar had liever iets eetbaars gehad ;)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 12:09

Bij supermarkten liggen ook vaak gebruiksvoorwerpen of andere producten zonder houdbaarheidsdatum in het 35%-kortingschap. Die gaan dan uit het assortiment of zijn op een andere manier 'over'. Dan kan het ook net zo goed met een TGTG-pakket mee, toch? Altijd beter dan weggooien. Als er incidenteel zoiets in zo'n pakket zit, dan zou ik er geen moeite mee hebben. Maar krijg ik een pakket vol aanmaakblokjes en kerstservetten, dan zou ik het wel melden. :D
Laatst bijgewerkt door Karin op 26-09-19 12:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 12:09

naomiiiii schreef:
Maar ik heb bijvoorbeeld yoghurt en smoothies gekregen. Dat is geen eten maar wel too good to go dus water is dan t zelfde principe toch, vind ik dan. :+

Yoghurt en smoothies zijn wel voedsel, da's toch wel heel wat anders dan mondwater :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 12:10

Laura82 schreef:
naomiiiii schreef:

Yoghurt en smoothies zijn wel voedsel, da's toch wel heel wat anders dan mondwater :+
Oh, mondwater. Ik heb gewoon over 'mond' heen gelezen, sorry. :+

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 12:28

Ik ben weer in Duitsland dus kan weer met PayPal betalen *\o/*

Pakket onderweg naar de botanische tuin in Karlsruhe, 10 minuutjes omrijden.

Hij bleef laden _O-

1 heel brood, 11 harde broodjes, 2 pretzel en 2 zoete broodjes met vulling. Voor 3,50 hebben we 2x ontbijt en 2x lunch! En alles is super vers van vandaag.

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 13:13

Hier doet sinds deze week ook de Coop mee dus maar eens uitgeprobeerd, prima pakket! Alles tot vandaag behalve de eitjes (uiterste verkoopdatum is 25/9 maar houdbaar tot 4/10)
Alleen even kijken wat we met de watermeloen en hopjesvla doen want daar zijn we beiden geen fan van, maar wellicht ons bezoek morgen en anders naar de buren.
Afbeelding

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 13:44

Gisteren bij de bakker speculaas rondjes gekregen :Y)
Afbeelding

Daarnaast ook nog 3 saucijzenbroodjes en een halfje wit

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 13:53

xRoossie95 schreef:
Gisteren bij de bakker speculaas rondjes gekregen :Y)
[ [url=m/af2b3U.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daarnaast ook nog 3 saucijzenbroodjes en een halfje wit

:wow: :wow:
Waarom krijg ik altijd alleen maar brood bij de bakker? :')

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 13:58

Oh, dat krijg ik ook altijd als ik taartjes wil, maar nu wilde ik brood _O-

edit: al klaag ik natuurlijk niet <3

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 14:19

Zul je altijd zien _O-

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 14:22

Dus de volgende keer moet ik brood willen en dan krijg ik taartjes?
Als ik dat had geweten.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 14:25

Nee hoor, ook dat werkt niet. _O-