). Ik eet ook graag veel groente inderdaad 
(ik bedenk net, als ik wat ik over heb nu weeg kan ik de ratio gekookt/ongekookt gewicht uitrekenen
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). Ik eet ook graag veel groente inderdaad 
) 

mandy358 schreef:Gister een dagje sauna incl high tea, en nog meer lekkere dingen dus gister vergeet ik gewoon maar even
Vandaag weer goed begonnen (misschien wat mager maar na gister heb ik nog niet echt trek)
O: magere yoghurt, sinaasappel, 4 el muesli (incl noten/rozijntjes ect)
B: 12 km fietsen, groepsles in de sportschool: burnworkout (xco's), daarna 30 minuten krachttraining)
L: bananenkwark (250 gram magere kwark, 1 banaan), 1 polderlanderdubbeldonkerboterham 1/2 appelstroop 1/2 pindakaas
T: 1 peer
planning:
B: 2 km fietsen, 15 minuten paardrijden, ruim een uur op stal bezig geweest
A: penne met kip en zelfgemaakte tomatensaus (gepelde tomaten, tomatenpuree, campignons, paprika, ui), beetje geraspte kaas
T: 1 blokje witte choco crunch, 1 peer, 1 polderboth (1/2 appelstroop, 1/2 pindakaas)
B: 12 km fietsen
ach wel veel bewogen 

Many schreef:O: havermout met rijstmelk, cacao, chia- en lijnzaad, honing; appel; gekookt ei
T: paleo koekje met cacao nibs
L: zwarte bonen met geroosterde pompoen en een halve gele paprika
T: peer
A: 2 volkoren wraps met kidneybonen, tofu, paprika, courgette en tomaat
[b]T: blokje lovechoc (goji/orange)
B: 12 km fietsen, 1 uur paardrijden

100 gr zou ik theoretisch gezien misschien wel op kunnen, maar de vraag is of ik dat wil
was ik niet aan toe gekomen) mandy358 schreef:Als je een plof buik krijgt van brood is het misschien een idee om als tussendoortje een lekkere smoothie te maken? Met fruit en yoghurt
yoghurt heb ik ook weer een beetje problemen mee
gewone yoghurt/kwark krijg ik buikpijn/kramp van
En soja yoghurt is nogal prijzig dus eet ik af en toe. Maar bedankt voor het meedenken! Neem denk ik sowieso nog een appel mee als extra tussendoor in de middag
. 
).
. Ik kan eventueel wel de hoeveelheid quinoa omhoog doen bij het avondeten, maar verder heb ik even geen idee.
Jespri schreef:O: 2 sneetjes volkorenbrood, 1 met 48+ Jong belegen, 1 met runderrook vlees.
D: 250ml Yoghurtdrank, 250ml Halfvolle melk, 50ml cranberry sap
B: 1,5 uur fietsen naast het paard (+- uur op in stap tempo en half uur op draf/galop tempo), mesten/voeren etc.
L: 2 sneetjes volkorenbrood, 1 met jam light, 1 met boursin.
T: 1 Appel met kaneel
T: 220gr. Blauwe druiven met kaneel.
T: 2 Walnoten
D: 330ml cola light, 500ml sinas light, 250ml water.
A: 2,5 sneetje geroosterd wit met paturain, 1 kop groentesoep gebonden, 1 kop bruinebonensoep, soort ciabatta.
Kcal: 1688,2
Vet: 59,8gr
V. Vet: 26,9gr
Koolhydraten: 209,5gr
Eiwit: 62,8gr
Vezels 29,6gr