Jij hebt een mooie voorraad Saz

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cheetahfan schreef:Vandaag wat anders dan normaal omdat ik bij mijn vader was, die heeft niet alle gezonde dingen in huis. (beleg, magere yoghurt, muesli) Ook had ik een beetje een vreetbui vanmiddag.
O: magere aardbeien yoghurt en een appel
T: kapje met dun laagje pindakaas
L: 2 kleine bb met kaas
T: 1 kleine bb met cranberry paté, peer, biscuitje, pakje yo-fresh
A: Restje erwtensoep uit de vriezer.![]()
T: Waterijsje of fruit
D: thee en water
B: uur tennis, fietsen
Bhriseis schreef:O: (van 6 uur de deur uit) 2 croissants, 1 latte
L: 30 g haver, 30 g spelt, 250 ml sojamelk vanille light, lijnzaad; glas sojamelk intens; paar happen pastasalade
B: paarden verzorgen, boodschappen doen
T: 2 nectarines, paar abrikoosjes
T: portie chips![]()
A: 2 x pastasalade met worteltjes, sla, tomaatjes, tuinkers, etc; wortelburger
B: 40 minuutjes cardio met intervallen (step)
T: ananas met magere kwark, lijnzaad
Na twee uur slaap deze nacht had mijn vriend examen; nadien heb ik geslapen tot over een kwartiertjeBijgevolg weer een afwijkende eet-dag. Is dit nog oke qua kcal-hoeveelheid, of dien ik toch nog iets extra te eten straks?
mandy358 schreef:O: volkoren knackebrod met appelstroop, schaaltje magere yoghurt met een appel erdoor en kaneel
T: volkoren beschuit met pindakaas
L: wrap met dun laagje kruidenkaas komkommer zalm en sla
T: schaaltje fruit (6 aardbeitjes, 6 kersen, schijf ananas)
A: waarschijnlijk vleesvervanger, heel klein beetje tortellini's met gebakken champignon, 2 kleine quiches (ga wat uitproberen: beetje magere kwark en een ei door elkaar roeren, verdelen in 2 bakjes, bij de een stukjes appel, rozijnen en kaneel toevoegen, bij de ander banaan en cacao, in een muffin vormpje of dergelijk en in de oven. Misschien is het wel heel vies, maar ik hoop bij de appel een lekkere gezonde appeltaart smaak te krijgen) als toetje denk ik een schijf ananas
T: waarschijnlijk zelfgemaakt ijsje van 1/3 banaan en magere yoghurt
D: water (en thee)
B: 22 km fietsen, ongeveer 45 minuten bij de paarden bezig geweest, 4,5 km hardlopen
LisErm94 schreef:O: havermout(75gr), lijnzaad(5gr) met melk&water aangemaakt, 1 sinaasappel
T: 1 banaan, 1 appel
L: 1 zacht vk broodje met plakje ham, magere yoghurt met 1 sinaasappel, stuk komkommer
A: restjes van gister: beetje vlees/vis, aardappel/huzaren salade, sla, rauwkost, druifjes, 3 stukjes vk stokbrood
T: schaaltje magere yoghurt gemixt met beetje Alpro vanille vla
T: vanavond een doosje krentjes![]()
D: ongeveer 2.5 liter water, 3 koppen thee
MrUlbe schreef:Er komen weer mooie lijstjes voorbij!
mijn lijstje vandaag:
o; 2 geroosterde boterhammen met kipfilet + bakje magere optimel vruchten yoghurt
t; /
m; 2 rozijnenbollen met 30+ graskaas (moesten op)
t; /
a; maaltijdsalade op het werk.
b; 30 min kracht training billen en buik gedaan + 5,5 uur gewerkt.
eigenlijk een niet zo goed lijstje nu ik t terug lees
NeverGiveUp schreef:Als dat een vreetbui is... Heb ik dan monsterbuien?
O; Havermout met honing, kaneel, chiazaad, pompoenpitjes, blauwe bessen, banaan
T; Nootjes, vijgen, druiven
L; (Late lunch weer, geen tijd) twee bruine broodjes kipfilet, peper en peterselie
T; Pompoenpitcracker met hagelslag, paar kaasknabbels
A; Een beetje pasta met paprika en tomaat, sla met feta en ui, karbonade en een paar grote stukken watermeloen. Toetje magere yoghurt met rozijnen, biologische muesli, honing,
En een kopje groene thee.
T; Koekje