[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 18:31

Pff. idd drukke middag! Nu weet ik dat ik 'koelvloeistof' en shizzle onder de motorkap maar goed moet onthouden, vond het eerst onzin maar moet 6 mei weer op dus hopen dat het dan goed komt met het rijden. :)

En het paard dat in de wei stond?, en je kon ze niet nog snel om doen, voordat ie zich evt. zou kunnen bezeren? Gelukkig is er niks gebeurd met het paardje. ;)
En om 1 uur voor het laatst gegeten is laat idd, ga maar snel eten dan. Misschien lucht dat je op, hihi

xingridx

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 18:33

Gewoon teveel drukte dus, vanaovnd dan maar even relaxen!

Ik ben gaar zeg :O
hoop dat ik vanavond beter slaap als gisteren := kan iig een kwartier langer slapen :+

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 18:35

hahaha een kwartier. dat telt aan. :P

Wat dat betreft:
Ik werd vanacht om HALF 2 gebeld door onbekend nr.? Ik dacht in me droom: niet oppakken :D.
Dus vanmorgen dacht ik dat ik het gedroomd had, kijk ik bij oproepen blijkt het toch wel waar te zijn?

Wie belt mij nou onbekend om 01.30u... Scary. :=

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 18:38

nou ja...half 6 of kwart voor 6...klinkt al een stuk beter :+ en hoef ook de hond niet uit te laten, dus dan is het echt alleen maar opstaan, aankleden, brood smeren en even ontbijten en pleite...*zet wekker om 6 uur :D *

Ik werd om kwart voor 3 wakker van mn laptop die besloot om zichzelf evne opnieuw op te starten :=
doe hem nooit uit, altijd op slaapstand en had filmpje gekeken dus hij stond naast mn bed...stom ding :+

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 18:39

Pff.. ik heb vandaag niet zoveel gegeten.. Ben ziekjes Heb longontsteking := dus krijg er niet zoveel in.
Omdat mijn weerstand zo laag is ben ik ook aan de (Davitamon) vitaminepillen gegaan, op advies van mijn moeder.

O= Special K, melk
T= Milkbreak
L= Thee
T= Niks
D= Nog niks, maar ik ga zo eten koken bij vriendinnen. Iets met sla.

Drink 10x meer water dan normaal. Want ben ontzettend aan het hoesten momenteel. Maargoed, heb nu een antibioticakuur. En die slaat meestal wel snel aan! :) *Ervaring* Heb chronische bronchitis. Ik wordt snel beter! ;)

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 18:50

Afbeelding

HAHAHAHA. :D
(Sorry voor de copyright, mar ik las je profiel door en kwam niet meer bij. :D, wat een schatje!)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 18:55

Sjukke schreef:
Pff.. ik heb vandaag niet zoveel gegeten.. Ben ziekjes Heb longontsteking := dus krijg er niet zoveel in.
Omdat mijn weerstand zo laag is ben ik ook aan de (Davitamon) vitaminepillen gegaan, op advies van mijn moeder.

O= Special K, melk
T= Milkbreak
L= Thee
T= Niks
D= Nog niks, maar ik ga zo eten koken bij vriendinnen. Iets met sla.

Drink 10x meer water dan normaal. Want ben ontzettend aan het hoesten momenteel. Maargoed, heb nu een antibioticakuur. En die slaat meestal wel snel aan! :) *Ervaring* Heb chronische bronchitis. Ik wordt snel beter! ;)

Ik zou toch meer proberen, desnoods dingen die meer eetbaar zijn dan denk ik aan youghurt, soep, rijst

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 19:40

@ Ingrid: Jullie waren het wel :j..
Jullie hebben mijn toen echt even flink geschopt :P.
En dat had ik nodig :o.

Ik ga geen dagen meer plaatsen, jullie weten nou ongeveer hoe mijn dag er uit ziet, en of er 1 kipfilet op mijn brood zit of rauwe ham, dat maakt jullie denk ik niet zo veel uit :P

Hele grote typfout gewijzigd :o

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 19:42

Ell_en schreef:
@ Ingrid: Jullie waren het wel :j..
Jullie hebben mijn toen echt even flink geschopt :P.
En dat had ik nodig :o.

Ik ga geen dagen meer plaatsen, jullie weten nou ongeveer hoe mijn dag er uit ziet, en of er 1 kipfilet op mijn brood zit of rauwe ham, dat makkt jullie denk ik niet zo veel uit :P

Eigenlijk maakt dat wel uit als je elke dag afwisselt zal je normaliter makkelijker afvallen dan wanneer je elke dag hetzelfde eet ;).

Vandaag best ok dagje gehad, darmen liggen wel weer stil *zucht*. Zonet maar een lepeltje mayonaise met een vetpil naar binnen gewerkt, na dieet mag ik onder de rx met radioactieve bolletjes hip hoi! Ze hadden dat beter voor mijn dieet nagekeken!

En dat is een KEICOOL konijn!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 19:44

Maar waarom doe je geen gewoon dieet modifast is eigenlijk niet goed voor je darmen en dat zie je ook bij mensen die normale werking hebben die deze dieten gebruiken. Die hebben net voeding nodig die ze helpen, zoals tomaten, kiwi.
Het gaat geen wonderen doen maar als je jou darmpjes wat kan helpen.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 19:46

Omdat ik niet afval met een gewoon dieet omdat ik niet of amper beweeg ... Been there done that, this proteinen vreten of een operatie en dat laatste stel ik liefst zo lang mogelijk uit.

Ik doe trouwens geen modifast maar een proteinedieet.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 20:00

@ Belsje: In werkelijkheid wissel ik het ook wel af :j.
Maar of ik hier nu elke keer neer zet welk mager beleg ik gebruik, maakt jullie denk ik niet uit, en of ik nu een appel of een peer eet.. denk dat jullie dat niks kan schelen :P

Maar ik wissel het zeker wel af :j.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 20:06

Hee meiden,

Zoals jullie wellicht gemerkt hebben post ik de laatste tijd hier bijna niet meer. Daarom wil ik bij deze ook even 'gedag' zeggen. Wie weet kom ik nog een keer terug als het beter gaat. Jullie gaan op het moment onwijs snel en ik kan het niet bijhouden. Ego- trip berichtjes vind ik niet netjes en doe ik dan ook niet. Daarnaast is dit oorspronkelijk een gezond afval topic en tot die categorie behoor ik alweer een poos niet. Op het moment zit ik ontzettend in de put en.. nou goed laten we het erop houden, voorlopig zullen jullie hier mij niet meer zien. Misschien zal ik af en toe nog stilletjes wat meelezen.

Ik wens jullie de komende tijd heel veel succes. Wees blij en gelukkig met wie en hoe je bent. Jullie zijn allemaal topmeiden!

:*

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 20:09

Sanne :(:)
Af en toe een update van jou vind ik alleen maar fijn om te horen, of het nu wel of minder goed met je gaat...
Dus als je af en toe tijd en zin hebt, kom vooral even vertellen hoe het met je gaat, ik zou het leuk vinden!
En denk met mij nog best een aantal meiden hier!

Iig vanaf hier een dikke knuffel en ik hoop dat het binnenkort weer eens een keertje mee gaat zitten voor je :(:)

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 20:28

Gewoon lekker je ego berichten neer zetten Sanne en als het weer beter met je gaat kun je altijd weer meer reageren. Je moet je niet bezwaard voelen om in dit topic langs te komen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 20:31

Katja schreef:
Gewoon lekker je ego berichten neer zetten Sanne en als het weer beter met je gaat kun je altijd weer meer reageren. Je moet je niet bezwaard voelen om in dit topic langs te komen.

Ben ik het mee eens hoor.
Ik heb ook vaak weinig tijd om bij te lezen of hele samenvattingen te plaatsen,maar ik put wel veel steun uit het topic.
Het is toch niet erg dat je hier komt terwijl je even niet met afvallen bezig bent? Gewoon gezellig meekletsen over de koetjes en kalfjes en de dingen die jou op dit moment bezig houden kan toch ook?
Zou het jammer vinden als je gaat, maar ik zeg er wel bij dat als jij denkt dat je jezelf daar beter door gaat voelen moet je dat wel doen :j :*

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 20:34

Heb nog nooit een bericht gezien als ego trippend en zal ook nooit zo zien. Leven is meer dan dieten dus een dieettopic ook vind ik :)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 21:03

Sanne, vind het helemaal niet vervelend als je hier je belevenissen/gevoelens plaatst hoor! :n For better and worse..

Ell_en: ik lees wel graag wat voor beleg en fruit je eet, dan kan ik beter je dagen beoordelen. ;)

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 21:10

Vind het lief van jullie. Maar voor mij voelt het gewoon l.ullig tegenover jullie. Niet reageren op jullie, maar wel je eigen sorès hier droppen. Daarnaast van mijn depri praat wordt niemand vrolijk. ;)

Ingrid, als er er belangrijke updates zijn (goed of slecht), zal ik dat hier vertellen, om jullie toch een beetje op de hoogte te houden.

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 21:13

xingridx schreef:
Sanne :(:)
Af en toe een update van jou vind ik alleen maar fijn om te horen, of het nu wel of minder goed met je gaat...
Dus als je af en toe tijd en zin hebt, kom vooral even vertellen hoe het met je gaat, ik zou het leuk vinden!
En denk met mij nog best een aantal meiden hier!

Iig vanaf hier een dikke knuffel en ik hoop dat het binnenkort weer eens een keertje mee gaat zitten voor je :(:)

Helemaal mee eens !!
Sanne je bent altijd welkom hoor :(:) !

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 21:16

Pfoe, heb me net kapot gesport !!
Zal morgen echt spierpijn in mn benen hebben :') !

Maar heel selcht.. ik heb net een bosche bol op :o := ..
Ik had me nog zo voorgenomen hem niet te nemen...

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 21:37

Even foto's spammen van buitenritje maandag.. Niet allen heel charmant, zusje moet nog leren om paarden op de gevoelige plaat te zetten :D

Even uitpuffen:
Afbeelding

Hufpuf, behoorlijke uitbolling op rechts :D
Afbeelding

Nette foto, knappe mama :j
Afbeelding

Gaan we weer? :+
Afbeelding

Even de neusriem vast maken na het appeltje voor de dorst. M'n moeder bekijkt het geheel eens van een afstandje :D
Afbeelding

Patricia: Als je er maar van genoten hebt, is het voor een keer niet zo erg. :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 21:47

Prachtig paard en spullen en lichaam wauw

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 21:49

Nou, tante eef heeft nog wel een spekkie hoor. :+

Maar vind je m'n paard geen heerlijk dik loeder? Ik ben verliefd. :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 21:49

Nu zitten ze voor mijn ogen pizza te eten, en heb me laten verleiden tot een paar happen. Gadver en dan heel die koek ben echt kwaad op mezelf :=