Nienke_ schreef:Hoe woon jij LJ?
Ik woon in A'dam west. Lekker op elkaar in flatjes

Bij m'n vader wonen we al 19 jaar in een flat met 'huis' en daarboven 3 verdiepingen (valt mee dus). Wij wonen 3 hoog. 2 balkonnen en relaxte buren. Ons hele flat is op 1 gezin na Nederlands. Rest van de buurt alles behalve dat

M'n vriend en ik wonen in huizen (kan dat niet echt flats noemen). Ook beneden 1 woning en daarboven 3 woningen. 1 groot balkon hebben we hier. Erg relaxte straat. Hier woont echt van alles. Nederlands, Surinaams, Chinezen, Marokkanen, oud, jong, vrijgezel, gezinnen

Overal betaald parkeren

Op mijn oude manege (10 min met de auto van m'n vaders huis) staan de paarden de hele dag binnen

Bijrijdpaardje staat in een dorpje, 3km van Schiphol. We hebben wel een lange weg (3 km) waar je kan stappen/draven in de berm en dan kom je bij een landingsbaan van Schiphol. Helaas komen er super veel vliegtuigspotters die met 100km per uur langs je rijden

Wel kan je ong 30/40 min rijden en dan kom je in een bos(je?) maar daar ben ik nog nooit geweest. In de zomer staat ze 3 maanden op het land (24/7) in Santpoort. En daar kan je wel lekker buiten rijden (ga ik dit jaar voor t eerst doen