Ik lust eigenlijk ook wel alle groentes, alleen postelein en witlof krijg ik dus echt niet naar binnen zonder kokhalsbewegingen .
Vanochtend ontbeten met 2 boterhammen (1x ham + 1x gebr. gehakt), tussendoor weer een matze met chocopasta en een manderijntje op. Nu ben ik bezig met mijn lunch, boterham met kaas + halve eierkoek. Heb nog een opkikker en een banaan liggen voor tussendoor. Vanavond chili con carne, bakje tomaat/komkommer, beker melk en een kommetje vla en dan is de dag al weer om .
Ik heb trouwens op google even gezocht op calorieverbranding, als je bijv. fietst, loopt, zit of slaapt.. En het gaat nog best snel volgens mij, calorieën verbanden. Ik had het gevonden via www.runinfo.nl dacht ik. Je moet je gewicht dan invoeren en dan wordt het berekent, erg handig. En je kunt er meer dingen op vinden.
O: magere yoghert met 1 theelepel suiker L: geroosterde boterham met kipfilet, stukje ontbijtkoek en 150 gram witte bonen in tomatensaus. D: wordt waarschijnlijk boerenkool met salade en spruitjes/andijvieprut
Toetje: magere yoghert met appel en/of banaan.
Vanavond gaan er waarschijnlijk wel een aantal wijntjes/biertjes in
Ik meld me hier ook weer eens, met m'n goede voornemen om wat kilo's kwijt te raken. Lang geleden, ergens in het begin van dit topic had ik ook dit goede voornemen, maar er is weer helemaal niks van gekomen .
MAAR.......nu gaat het echt lukken!!!!!
Vandaag gegeten: O: 1 bruine boterham met hagelslag (krijg 's morgens alleen zoetigheid door mijn keel). T: 1 appel. L: 1 bruine zonnenbonk (hard broodje met zonnenpitten), met kaas en een kop preisoep met ham. T: 2 rijstwafels met hagelslag ( had ik eigenlijk niet moeten doen, maar m'n maag knorde). A: straks ga ik rodekool met appeltjes, gekookte aandappelen, en een karbonade eten.
Ik heb begrepen dat het helpt om op te schrijven wat je zo de hele dag door eet. Dus bij deze dan maar!!!
O: magere yoghurt met cornflakes, volkorenbroodje met pasta T: 2 cracottes met boter L: 1 volkoren broodje met boter en kipfilet. Witte ciabatta met pesto, kipfilet en tomaat. T: volkoren broodje met boter en kipfilet. D: aardappelschotel geloof ik?
En heb vandaag uber hard tegen wind in gefietst echt niet goed was helemaal buiten adem. Nou dat ben ik eigenlijk nooit na het fietsen
Mooi Sizzy dat je bikini nog heel is! Was het leuk?
o: special-k met halfvolle melk en een appel s: 2 volkorenboterhammen kaas en kipfilet mandarijn pakje volkorencrackers t: plakje volkorenkoek l: bruin bolletje met kaas en kipfilet en een handje eikenbladsla t: een rolo a: 2 koppen wan-tan soep met visballetjes
o: 2 boterhammen met zeer ongezonde pindakaas en chocopasta l: Rode kool met aardappels en riblap met ui en tomaat + bakje salade t: banaan
vanavond ga ik voor de boterham en de halve eierkoek, beker melk en het bakje vla. Heb het nog aardig druk de rest van de dag, dus kleine kans op snoepaanval .
L: twee bruine boterhammen met twee gebakken eieren met ketchup T: rode kool en erwtjes & worteltjes D: weet ik nog niet, ik denk iets van pasta T: magere yoghert met banaan en/of appel