Aangezien ik werk met Kerst en we toch zin hadden in gourmet haha
Jilletje
Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-22 22:59
Ooooh scharretjes??!!
EdkingEnzo schreef:
Gisteravond bij mijn ouders gegeten, het ziet er misschien niet zo uit maar wat een feestmaal
[ [url=m/vlWqen.jpg]Afbeelding[/url] ]
Picopico
Geplaatst: 16-12-22 00:04
Gister had ik een stoofpotje met aubergine, paprika, boerenkool, spinazie, ui en pindasaus. Recept heb ik van een Afrikaanse site. Ik had er een broodje bij
En net had ik pizza. De mozzarella-pesto-tomaat van Ristorante, maar daar heb ik geen foto van.
EdkingEnzo
Geplaatst: 16-12-22 14:06
Jilletje schreef:
Ooooh scharretjes??!!
EdkingEnzo schreef:
Gisteravond bij mijn ouders gegeten, het ziet er misschien niet zo uit maar wat een feestmaal
Hier ook een simpel wokje, maar dan met yakitorisausje van AH huismerk. Best wel verrast, was een lekker sausje met een beetje pit! Verder met thaise wokgroenten en kipfilet.
Vraagje, moeders heeft voor het kerstdiner in het dorp een lading rode portsaus nodig maar is zelf niet zo handig. Zou ik dat een dag van te voren kunnen maken zodat ze het terplekke alleen even hoeven op te warmen?
Als je er koude boter doorroert niet echt, dan gaat 'ie schiften. Wat je wel kan doen is de saus maken maar de boter er nog niet doorroeren. Dag erna aan de kook brengen, van 't vuur halen en dan de koude boter erdoor roeren
Ik heb de laatste tijd in het weekend weinig zin om te koken dus vanavond ook weer lekker makkelijk. Na de tip van een van jullie de glutenvrije kroket van te voren ingesmeerd met olie waardoor hij nu beter gelukt is.