tis geen mager beleg nee...maar goed, dat weet je dus zelf ook
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

die had ik in spanje ook vaak
Het is dat eten me momenteel verveeld, ben de meeste belegs beu gegeten
Hard op zoek naar iets nieuws dus!
echt lekker en mager 
idem kipfilet, kaas, ham, boterhamworst, rauwe ham, bereide biefstuk,...
Maar das duur en ik ben gierig
niet echt de beste keuzes dus

.
.
en je valt ook beter af als je niet fixeert.
mm idd! Hoelang ben je bezig op deze manier dna? 

sizzy want jij bent zo dun afvallen is niet goed 
Voel me nu net degene hier die er verstand van heb, maar dat is ook niet altijd zo 
lekker uitgebreid met ham/kaas/tomaat en gebakken eitje...lekker slecht, wel lekker

Ben t gewoon ff helemaal zat nu 

Temperatuur stond nog nét niet in het rode, dus héél rustig naar huis gereden... M'n pa zei laatst dattie voor me de olie en alles had nagekeken, dus heb het zelf niet meer gecontroleerd.. Maar koelvloeistof was dus op, gewoon echt helemaal léég! Dus ik wel ff lichtelijk pissig
Weet dat ik zelf die dingen ook moet checken
Maar hij ging het toen bij z'n eigen auto ff controleren en zou ie de mijne ook meteen meenemen, heeft ie de olie dus wel gedaan maar de koelvloeistof niet
Naja, ging 3 liter in
Toen dus nog met hondje naar het strand, superleuk enzo
Vriendin gehaald om te gaan sporten en die ff mee hond wegbrengen. Toen in de sportschool liep ze alweer te miepen, want ze wilde geen spierpijn, en ze wilde op tijd naar huis en blablabla.. Terwijl ik op de terugweg ff snel langs Tryggur wilde om die een plak hooi en strook gras te geven (meer niet! ) omdat ik anders eerst haar thuis moest brengen en nóg een keer heen en weer, vond ik nergens voor nodig.. Naja mieperdemiep
Was ik op de boerderij en zie ik dat ik heeelemaal ben vergeten bij paard van stalgenootje de springschoenen om te doen
Dus ik voel me nu gewoon onwijsss lúllig