Zie de voorpagina voor uitleg. 
Wie is er nog meer groen dan Saskia?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Vooral die 'haal stipjes weg' functie vind ik geweldig!

Maar nu kan ik dus gewoon een berichtje plaatsen en dan mn stipje weghalen zodra het de onzin kant op gaat?
Handig joh! 

Probeer toch maar voor de gezonde dingen te gaan kiezen en geen toetjes te eten

.
alleen Niels is heel erg gesteld op zijn 'eigen' leven, en moet even leren dat ie daar ook wel concessies in moet doen. En misschien is de uiteindelijke oplossing wel om even een paar weken geen contact te hebben en hem te zeggen dat ie maar moet zien of ie me voldoende gaat missen om me wat meer toe te laten in zijn leven
maar die stap vind ik heel eng, want ik heb het idee dat Niels dan zegt: dan niet...
Wilde hij alleen met zn ouders en zus vieren.. Deed mij elke keer heel veel pijn dat soort dingen
Ook met eten enzo, dat was van zn gezin.. Ik mocht na 8 uur komen. Voelde me af en toe heel erg buitengesloten
En ik hield ook heel erg aan hem vast, maar nu achteraf heb ik zoiets van beter geen vent dan een vent die mij niet helemaal in zn leven wil toelaten
hihi 
) maar hij zegt dat ie er nu wel op gaat letten, dus hij krijgt een poosje om dat te bewijzen 
maar ga daar weer even wat aan doen 

Eetkamer en woonkamer to follow.. Haha 
Mannen zijn doorgaans kneuzen, die moet je alles voorkauwen.

Ik zat in het zelfde stapgroepje als jaap en met die mensen ga ik nu dus niet meer om omdat ik er gewoon totaaalll geen behoefte meer aan heb
Maar ik heb van m'n 16e op kamers gezeten in Barneveld en heb daar dus hele leuke vriendinnen gemaakt, alleen die zie ik dus ook bijna niet meer
En dan nog een paar andere vriendinnen die idd heel het land door wonen.. Maarrrr maandag ben ik jarig en komend weekend vier ik het en dan komen er 3 of 4 vriendinnen van de overkant hierheen
Echt onwijs veel zin in
Alleen m'n allerbeste vriendin uit Barneveld die kan niet komen
Vind ik echt heel jammer
Alleen in het weekend vind ik het nu wel rottig, want heb niet echt stapvriendinnen meer zeg maar, dus ik ga nu helemaal niet meer uit