O: smoothie met spinazie, munt, banaan, verse jus, yoghurt, lijnzaadmix, quinoavlokken, hennep en gojibessen T: 4 speltboterhammen met paardenrookvlees, snoeptomaatjes L: bak rucola melange met een zoete puntpaprika, mozzarella en een beetje parmezaanse kaas, zelfgemaakte honingmosterddressing en een schep lijnzaadmix en hennep. A: knoflookgarnalen, zoete aardappel en geroerbakte spinazie met pijnboompitjes. T: rood fruit shake
D: veel water en kruidenthee
Plan voor vandaag:
O: Brinta Wake up met schep lijnzaadmix en melk T: 4 speltboterhammen en druiven A: roerbakgroenten, kip, zilvervliesrijst
danoesje
Geplaatst: 20-06-13 07:32
Hier gisteren de hele dag goed gegeten maar gisteravond naar vrienden geweest. Pizza in de oven. Dus ik heb 1 stukje pizza gegeten, een paar snoepjes, handje druiven, halve stroopwafel en twee glaasjes wijn erbij. Nu best wel honger want echt vullen doet het niet
danoesje
Geplaatst: 20-06-13 07:43
Zo ook maar even langs de biowinkel voor wat zaadjes en pitjes voor naast de granola. Dusse..hennepzaad en lijnzaad?
Zo ook maar even langs de biowinkel voor wat zaadjes en pitjes voor naast de granola. Dusse..hennepzaad en lijnzaad?
Je moet niet bepaalde dingen gaan eten/kopen omdat anderen dat ook doen. Verdiep je er eerst wat in en kijk dan wat voor jou eventueel een zinvolle toevoeging kan zijn.
Karin, omdat ik momenteel wat aan de lijn doe en toch gezond wil blijven eten (op een uitschieter hier en daar na) vind ik het wel een prettige toevoeging. Daarnaast kan ik wel wat extra energie gebruiken momenteel en ik geloof in redelijk natuurlijk eten, met toevoeging van noten en zaden en met geminderde koolhydraten omdat ik me daar gewoon prettig op voel
Gast7391: Ja, dat trok ik rpima omdat ik die ochtend veel meer had gegeten dan normaal. Ook ben ik tijdens het lesgeven zo bezig dat ik nauwelijks tijd heb om te eten. Dan is zo'n kleine lunch natuurlijk erg handig
O: 3 crackers met kaas en plakjes tomaat T: Evergreen koek L: bladeren van een ijsbersla, ingesmeerd met kruidenroomkaas en belegd met zalm en plakjes komkommer T: 2 nectarines, 1 perzik en aarbeien A: Geen idee, ga met vriendin hapje eten.
O/T/L: 3bb met roomboter,waarvan 2 met hagelslag en 1 met appelstroop. Kwart schijf galiameloen T: Banaan A: Spinaziesoep met crème fraiche, geroosterd broodje erbij en 100g tofu T: Stukje pure chocolade
Lijstje van gister: O: Smootie van ananas, banaan, munt en water. T: Zelfgebakken boterham met hummus. L: Rondje door de tuin gelopen en daar wat pluksla, radijs en een vers ei gehaald. Eitje gepocheerd, lente uitjes gegrild en met wat komkommer er bij er een salade van gemaakt. T: Bakje verse aardbeien. A: Pasta met veel verse groente, basilicum en mozzarella. T: Half glaasje rose, wortel en twee augurken.
B: Ripped in 30 week 3, 10 min yoga en een uur salsa les.
Lijstje voor vandaag: O: Havermout-banaan-ei pannekoekjes. met bosbessen en appelstroop. T: twee koffie met twee plakjes ontbijtkoek. L: 4 (kleine) tomaten gevuld met ui, knoflook en wat cashewnoten.
Planning: T:Zelfgebakken boterham met hummus, bakje aardbeien A: Restje avond eten van gister. T: Handje noten + stukje pure chocolade.
B: 8 km fietsen, 45 min paardrijden (Al gedaan) en op de planning staat nog ripped in 30 met 2 extra workouts van elk 10 min (kracht) en 10 min yoga.
rockey
Geplaatst: 20-06-13 14:04
Gisteren: Ochtend: 1 beschuit T: 1 sinaasappel appel M: 1,5 nieuwe haring met uitjes. À: 3 crackers met sla komkommer tomaat augurk
Beweging: half uur Cardio en kracht training en 1 uur XCO les .
Crash dieet of niet, verlies je nu niet gewoon vocht en eet je lijf niet gewoon je spieren op Rockey? Ik weet er amper iets vanaf hoor, maar ben nieuwsgierig.
Dat meerbrood klinkt lekker, hier heb ik het nog niet gezien.
O: (van 6 uur de deur uit) 2 croissants, 1 latte L: 30 g haver, 30 g spelt, 250 ml sojamelk vanille light, lijnzaad; glas sojamelk intens; paar happen pastasalade B: paarden verzorgen, boodschappen doen T: 2 nectarines, paar abrikoosjes A: 2 x pastasalade met worteltjes, sla, tomaatjes, tuinkers, etc; wortelburger B: 40 minuutjes cardio met intervallen (step) T: ananas met magere kwark, lijnzaad
Na twee uur slaap deze nacht had mijn vriend examen; nadien heb ik geslapen tot over een kwartiertje Bijgevolg weer een afwijkende eet-dag. Is dit nog oke qua kcal-hoeveelheid, of dien ik toch nog iets extra te eten straks?
rockey
Geplaatst: 20-06-13 14:37
Dat is dus t gekke, ik heb echt zon blok in mijn maag, heel apart. Heb sinds tijden ook echt geen zin in snoep en ik ben echt een snoeperd, laat bij wijze van een bord friet staan voor een zak snoep.
Steenbok12
Geplaatst: 20-06-13 14:38
Bhriseis, ik denk qua kcal dat je 2 croissants en je pasta salade het redelijk om hoog trekt. Ik weet niet hoe groot je porties zijn die je gegeten hebt.
Als ik uit mijn hoofd zo'n beetje probeer na te tellen, kom ik zonder pastasalade minstens op 1400 kcal uit. Zoveel doe ik nu ook weer niet vandaag, en precies, die pasta zal het wel omhoog duwen Thanks! Ik twijfelde omdat het zo'n karig lijstje lijkt.