Heeft de dokter geen andere middelen tegen de acne? Er is ook een kuur die je een half jaar moet slikken waarmee je puistjes verdwijnen en je huid zichzelf vernieuwd. Dit heeft een vriend van mij gehad. Hij mocht alleen een half jaar geen alcohol drinken. Maar neem aan dat je je huid belangrijker vind dan een glas wijn!
Misschien kun je in combinatie met die medicijnen voor de acne terug naar die zwaardere pil waarbij je geen doorbraakbloedingen had. Ben natuurlijk geen huisarts, weet dus niet of dat mogelijk is i.v.m. hormonen enzo. Vragen kan natuurlijk altijd aan de huisarts of gyn.
Wwooowww, jeetje! Jullie praten echt snel. Moest iets van 5 pagina's bij lezen. haha
En @ doom wat heb jij een prachtpaard zeg! Echt een super mooi!
Ik heb ook een pil voor mn puistjes, kheb het niet heel erg maar wilde er toch vanaf. Methyl nogwattes. Zal zo eens kijken!
M'n dagje: O: 2 bb kaas t: Appel L: 2 bb jam t: eierkoek D: wat potschaft
(kwam er gisteravond om 8 uur achter dat ik de hele dag nog niks had gedronken. :| heb ik echt zo vaak)
Nog een klacht: heb echt opgeblazen gevoel in me buik, en heb het gevoel als ik wat eet dat het er dan weer uit komt, terwijl ik helemaal neit zoveel gegeten heb?..
En nog een vraag(had um al eerder eens gesteld): Jonge kaas, waar kan ik dat aan vergelijken wat betreft kaas 10+ of kaas 50+ enzovoort?! Wil het graag invoeren bij caloriechecker maar dat lukt dus niet echt nu.
Overigens, CalvinM...volgens de caloriechecker is jouw dag zonder avondeten zo'n 700 kcal... Incl. avondeten kom je dus hooguit op de 1200/1300 kcal..dat is dus veel te weinig
Vind de dag van narrator ook gewoon heel weinig, denk dat jij ook op zo'n kcal aantal uitkomt, ofniet?
@ Ingrid: heb daarom nog even een banaan bij gegeten. kom nu op 900 kcal uit. en ik eet vanavond nasi, en ik had even gekeken en kom dan rond de 1500 uit.
Het bespaart me nu idd een hoop geld, omdat ik nu geen lekkere dingen er naast koop. hihi
Dankzij sakkia ja, katia? hihihi. misschien moeten we meer over alle super gezonde dingen gaan praten.
Inderdaad, volgende keer is het code woord voor chocolade een wortel
narrator
Geplaatst: 16-04-09 15:10
Hahahaha. of asperge dan krijg ik meteen een 'kotsgevoel'.
Armaris
Geplaatst: 16-04-09 15:27
Ik heb vandaag aan de paaseitjes gezeten Wilt er nog iemand schieten op mijn dag? Ik doe nu fanatiek aan sport(lees: elke dag, weekend weet ik nog nie precies of ik iets ga doen, denk mountenbiken ) en weet niet hoeveel en wat ik nu meer moet nemen. Ben nog aan het zoeken.
Mijn dagje nu: o: cornflakes t: - (pas om 10u gegeten) l: 5-6 krisprolls met garnalensalade en boursin + bruin pistolet met mexicaanse pikante kip t: - (heb nu pas mijn lunch op) a: we gaan lekker naar de chinees t: enkele stukken fruit, hangt af van straks welke
Ik weet dat ik mijn lunch wat vroeger moet eten en dat ik daardoor meer tussendoortjes kan eten maar mijn lunch zelf bv. is die goed?
bew: uurtje fitness, kwartiertje fietsen
edit: ik heb een paar pagina's terug ook nog een dag staan, wilt iemand daar even op schieten?
en Armaris, als je om 10 uur ontbeten hebt maar pas nu je lunch hebt gegeten, is laat ontbeten geen excuus voor geen tussendoortje natuurlijk Vind je lunch verder wel ok, snap dan wel dat je van lunch tot avondeten geen tussendoortje meer eet, weet niet precies wat krisprolls zijn, maar als je er een stuk of 6 van eet en nog een pistolet moet je wel vol zitten
Dus als je het wat beter verdeelt over de dag is het een prima dag
Denkt eraan dat ze paaseitjes gegeten heeft om 11u maar dat is geen tussendoortje? Althans toch niet gezond Ik heb problemen met het feit dat ik garnalensalade eet, daar zit toch mayonaise in?